eriknor Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 I Oslofjorden II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Kunne med fordel ha vært beskjært nedre del av bildet. Vakker båt Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Fine farger. Kanskje prøvd en panoramaversjon. blir for mye vann under. Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Synes ikke det er for mye vann her. Det formatet du har valgt gir båten en flott plassering i bildeflaten. Bildet gir et inntrykk som tiltaler meg! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Takk for kommentarene. Jeg kunne nok ha beskjært bildet slik at det hadde blitt i panoramaformat. Det er jo også andre beskjæringsalternativer, men det viktige for meg, var å få båten og vannlinjen riktig plassert i bildeflata. Det skulle ikke være bilde av en båt, men en båt i sitt miljø. Lenke til kommentar
Sissel Kristin Haugen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Et bilde med stemning. Fargene på båten kom godt fram. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Enkelt og fint formidlet av båten i sitt rette element! Likte det klare blå og røde i den lette tåken. Ørlite kutt oppe og nede kanskje....! 4'er herfra! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Liker de fargekontrastene som skøyta har mot de grå omgivelsene på fjorden. Plassering og format fungerer veldig godt slik det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg