meg0709 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg ser at litt ned på siden står det: Hardware AMD Radeon HD 6000 Series AMD Radeon HD 5000 Series Betyr det at disse driverne ikke funker med f.eks ett kort i HD 4000 serien? Lenke til kommentar
wwws78 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg ser at litt ned på siden står det: Hardware AMD Radeon HD 6000 Series AMD Radeon HD 5000 SeriesBetyr det at disse driverne ikke funker med f.eks ett kort i HD 4000 serien? Det funker helt sikkert, men ingen forbedringer vil jeg tro. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Driverne til Amd er bakoverkompatible og fungerer helt fint med eldre skjermkort , det er dog lurt å være litt obs på : *Noen skjermkort kan i noen tilfeller yte dårligere med en nyere driver mens nyere skjermkort får bedre ytelse (generelt minimalt). *Siste driver betyr ikke nødvendigvis beste ytelsen , i noen tilfeller så er det oppdateringer som er gjort for å øke ytelsen i mange spill og har man ikke disse spillene er en oppdatering sjeldent nødvendig. Som regel er det viktig å oppgradere jevnlig det første året man har kjøpt et skjermkort for å få mest mulig ytelse ut av det , etter det så bør det egentlig holde å oppdatere når man kjøper nye spill eller når AMD / Nvidia slipper nye "features" i driverne sine som man bare må ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå