Nødstopp Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Jeg har for tiden PCen min i et CM HAF 922 kabinett, og har blitt lei av at det er så klumpete, bråkete og glorete. Derfor skal jeg kjøpe nytt kabinett sammen med andre oppgraderinger til PCen om en stund, men er usikker på hvilket kabinett jeg skal velge. Kriteriene mine er: - Under 1k - Ganske stilrent design, er ikke interessert i klumpete kabinett med allslags romskipsdetaljer (lenger), men det hadde vært fint med vindu i sidedøren - Lav vekt (under 10kg) - God luftgjennomstrømming, skal ikke ha custom vannkjøling, bare noe a-la Corsair H60 - En smule støysvakt - (Helst) Mulighet til å feste bærehåndtak på toppen, trenger da altså flat metalltopp - Lakkert sort inni Har sett veldig mye på Fractal Design's Arc Midi, men klarer fortsatt ikke bestemme meg helt. Kom gjerne med forslag og egne erfaringer på forskjellige kabinett! Endret 22. november 2011 av Vaffeltryne Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Corsair Carbide 500R. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg vil annbefale og se på Cooler Master CM 690 II Advanced Det har mange fine funksjoner i forhold til pris. Eneste er vel at det mangler vindu. Men det kan evt kjøpes sidedør løst, eller modifiseres på ordinaldøra selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå