Gå til innhold

SOS Rasisme - en verve organisasjon for 'Tjen-Folket'?


Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

- Hva er ærekrenkende ved å si fra om at Rødt i Kristiansand har utpekt svarte unge menn som potensielle voldtekstmenn?

 

Kjell Gunnar Larsen

 

Hei

 

Nå har det seg slik at statisktisk sett, er sannsynligheten for at innvandrere voldtar mye høyere enn nordmenn.

 

politi.no:

Skjevheten i etnisk

bakgrunn for voldtektsmenn sammenliknet med befolkningen ellers forsterkes ytterligere i

2004 fra foregående år. Kun 36,4% hadde norsk etnisk bakgrunn. Rundt 20% har

landbakgrunn fra Midtøsten eller Afrika.

 

https://www.politi.no/vedlegg/lokale_vedlegg/oslo/Vedlegg_104.pdf

Endret av Notelitten
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nei ser ikke ut som jeg er den eneste som har blitt kalt 'Anti-kommunist' av TF, skal si jeg ikke liker den gruppen i det hele tatt! Om dere er så kommunistisk som bare det, kan dere ikke true folk, hva blir det neste, sende folk på døra til folk pga de er imot dere?

 

http://skaarderud.blogspot.com/2011/12/tjen-folket-kaller-16-aring-hore-og-ber.html?m=1

Lenke til kommentar

Jeg er ikke kjent med Tjen Folket, men etter et google-søk fant jeg hjemmesiden deres og orienterte meg litt der for å finne ut hva de står for. Dette er noe av det jeg fant:

 

Tjen Folket støtter hærverk:

http://tjen-folket.no/sentralt/view/11273

http://tjen-folket.no/sentralt/view/11296

 

Tjen Folket støtter væpnet revolusjon:

http://tjen-folket.no/sentralt/view/10253

 

"Marx, Engels, Lenin, Stalin og Mao blir kalt «de fem store». [...] Ingen av dem var feilfrie. Alle mennesker gjør dumme ting og tar feil av og til. Disse fem er ikke våre guder, men våre viktigste lærere – sammen med folket sjøl."

 

Alle mennesker gjør dumme ting og tar feil av og til. Nei? Virkelig? Lenin, Stalin og Mao er noen av historiens grusomste skikkelser. De sto bak frihetsberøvelse og mord på millioner av mennesker. Men på sin egen underfundig måte, var det vel nødvendig for å tjene folket?

 

Tjen Folket arbeider med å spre propaganda og oppfordre til vold mot kapitalister. Navnet "Tjen Folket" er propaganda i seg selv. Siden deres inneholder mange beskyldninger rettet mot Rødt, AP og SV, som angivelig støtter krig og holder tilbake informasjon fra folket. Jeg er ikke tilhenger av noen av disse partiene, men de støtter i hvert fall demokratiet. Tjen Folket forkaster demokratiet og påstår at det ikke er et system som fungerer eller tilfredsstiller majoriteten. Hele befolkningen er tydeligvis uvitende, mens de selv er de opplyste og derfor må skape et bedre samfunn ved bruk av hærverk, propaganda, trusler og vold.

 

På den tiden jeg skumleste noen saker på siden deres, fant jeg ikke ett eneste saklig argument for noen av synspunktene deres eller noen henvisninger til troverdige kilder.

 

Tjen Folket gjør krav på å være en ekte kommunistisk organisasjon som kjemper for folkets sak, men i virkeligheten er de ikke bedre enn de totalitære styrene i Kina og Russland som utelukkende arbeider for å mele sin egen kake.

Endret av Zarac
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg er ikke kjent med Tjen Folket, men etter et google-søk fant jeg hjemmesiden deres og orienterte meg litt der for å finne ut hva de står for. Dette er noe av det jeg fant:

 

Tjen Folket støtter hærverk:

http://tjen-folket.no/sentralt/view/11273

http://tjen-folket.no/sentralt/view/11296

 

Tjen Folket støtter væpnet revolusjon:

http://tjen-folket.no/sentralt/view/10253

 

"Marx, Engels, Lenin, Stalin og Mao blir kalt «de fem store». [...] Ingen av dem var feilfrie. Alle mennesker gjør dumme ting og tar feil av og til. Disse fem er ikke våre guder, men våre viktigste lærere – sammen med folket sjøl."

 

Alle mennesker gjør dumme ting og tar feil av og til. Nei? Virkelig? Lenin, Stalin og Mao er noen av historiens grusomste skikkelser. De sto bak frihetsberøvelse og mord på millioner av mennesker. Men på sin egen underfundig måte, var det vel nødvendig for å tjene folket?

 

Tjen Folket arbeider med å spre propaganda og oppfordre til vold mot kapitalister. Navnet "Tjen Folket" er propaganda i seg selv. Siden deres inneholder mange beskyldninger rettet mot Rødt, AP og SV, som angivelig støtter krig og holder tilbake informasjon fra folket. Jeg er ikke tilhenger av noen av disse partiene, men de støtter i hvert fall demokratiet. Tjen Folket forkaster demokratiet og påstår at det ikke er et system som fungerer eller tilfredsstiller majoriteten. Hele befolkningen er tydeligvis uvitende, mens de selv er de opplyste og derfor må skape et bedre samfunn ved bruk av hærverk, propaganda, trusler og vold.

 

På den tiden jeg skumleste noen saker på siden deres, fant jeg ikke ett eneste saklig argument for noen av synspunktene deres eller noen henvisninger til troverdige kilder.

 

Tjen Folket gjør krav på å være en ekte kommunistisk organisasjon som kjemper for folkets sak, men i virkeligheten er de ikke bedre enn de totalitære styrene i Kina og Russland som utelukkende arbeider for å mele sin egen kake.

 

Mer enn enig!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei ser ikke ut som jeg er den eneste som har blitt kalt 'Anti-kommunist' av TF, skal si jeg ikke liker den gruppen i det hele tatt! Om dere er så kommunistisk som bare det, kan dere ikke true folk, hva blir det neste, sende folk på døra til folk pga de er imot dere?

 

http://skaarderud.blogspot.com/2011/12/tjen-folket-kaller-16-aring-hore-og-ber.html?m=1

 

Faktisk, om de er kommmunister støtter de væpnet revolusjon og kan derfor sikkert true og drepe så mye de vil, de er fremdeles kommunister.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nei ser ikke ut som jeg er den eneste som har blitt kalt 'Anti-kommunist' av TF, skal si jeg ikke liker den gruppen i det hele tatt! Om dere er så kommunistisk som bare det, kan dere ikke true folk, hva blir det neste, sende folk på døra til folk pga de er imot dere?

 

http://skaarderud.blogspot.com/2011/12/tjen-folket-kaller-16-aring-hore-og-ber.html?m=1

 

Faktisk, om de er kommmunister støtter de væpnet revolusjon og kan derfor sikkert true og drepe så mye de vil, de er fremdeles kommunister.

 

Det er ikke alle Kommunister som støtter væpnet revolusjon, jeg er selv imot det, men jeg er IKKE en kommunist, jeg er sosialist.

 

 

Ser ikke at å diskutere politikk over en kopp kaffe kan være krenkende...

 

Har aldri vær interessert å diskutere med noen i Tjen-Folket da de står for mye av det jeg er imot, de er for å innføre et likt system som det Lenin (man så veldig lite av Lenin sitt samfunn, da han døde tidelig etter revolusjonen, så det er heller Stalinisme og ikke Leninisme) og Mao hadde, og det i seg selv burde skremme en. Jeg er total imot dem, og deres tankegang, Kommunisme har lite med hva de står for.

 

Jeg liker ikke at Tjen Folket misbruker SOS-Rasisme som organisasjon for å verve folk, det er bare så grovt.

 

Edit: Sovjetunionen kan man ikke kalle annet et Fascistisk samfunn, på lik linje med Nord Korea er idag.

 

Og Larsen anklager meg for å ha personangrepet han, noe jeg aldri har gjort..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke at Tjen Folket misbruker SOS-Rasisme som organisasjon for å verve folk, det er bare så grovt.

Det du burde like enda mindre er at tjen folket bruker SOS-rasisme som en front for å svindle inn mange millioner kroner hvert år i statsstøtte til partiet.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor media (dagbladet) hele tiden prøver å ta SOS-rasisme for medlemsjuks i steden for den virkelige svindelen deres => å bruke en tillsynelatende ideell ikke politisk organisasjon for å svindle inn statsstøttepenger til et politisk parti gjennom medlemsantallet i frontorganisasjonen.

Endret av flesvik
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Et jo akkurat hva jeg mener, det er ikke bare det at de bruker det som en verve organisasjon for å få medlemmer men også for å skaffe ennå mere penger.. De er noen tullinger helle gjengen.

 

Jeg håper virkelig PST følger med hva de gjør på, det er en skremmende organisasjon bare det med at de er for væpnet revolusjon burde skremme de fleste.

Lenke til kommentar

Hei, jeg starter en tråd her om akkurat SOS-Rasisme fordi jeg selv var medlem, men jeg forlot organisasjonen etter de tapte saken i retten for to uker tilbake. En av grunnene til at jeg forlot var pga daglig leder Kjell Gunnar Larsen prøvde å rekruttere meg til Tjen Folket, da han viste at jeg er en RUer (dette skjedde gjennom Facebook).

 

Har noen av dere lignende erfaringer fra 'Sos Rasisme'?

 

 

SOS Rasisme burde vært nedlagt for mange år siden. For det første lyver de om medlemstallene. For det andre er ledelsen identisk med ledelsen i en stalinistisk organisasjon, dvs at penger som du betaler i kontigent for å støtte kampen mot rasisme blir brukt til å betale ledelsen i organisasjon som bortforklarer massemord og undertrykking. SOS Rasisme fremstår dermed nesten som Heinrich Himmlers organisasjon for fred og forståelse. Legg ned svineriet og kast ledelsen i fengsel. Vil de finansiere Stalin-organisasjonen sin så får de være ærlige, ikke late som om de er Anti- rasister.

Endret av michaelhe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei, jeg starter en tråd her om akkurat SOS-Rasisme fordi jeg selv var medlem, men jeg forlot organisasjonen etter de tapte saken i retten for to uker tilbake. En av grunnene til at jeg forlot var pga daglig leder Kjell Gunnar Larsen prøvde å rekruttere meg til Tjen Folket, da han viste at jeg er en RUer (dette skjedde gjennom Facebook).

 

Har noen av dere lignende erfaringer fra 'Sos Rasisme'?

 

 

SOS Rasisme burde vært nedlagt for mange år siden. For det første lyver de om medlemstallene. For det andre er ledelsen identisk med ledelsen i en stalinistisk organisasjon, dvs at penger som du betaler i kontigent for å støtte kampen mot rasisme blir brukt til å betale ledelsen i organisasjon som bortforklarer massemord og undertrykking. SOS Rasisme fremstår dermed nesten som Heinrich Himmlers organisasjon for fred og forståelse. Legg ned svineriet og kast ledelsen i fengsel. Vil de finansiere Stalin-organisasjonen sin så får de være ærlige, ikke late som om de er Anti- rasister.

 

Jeg er helt enig med at disse folka ikke er annet en kriminelle, er helt enig i alt du sier her.

 

 

politiske rassister hele gjengen :)

 

Er ikke helt sikker på hva du mener, kan du utdype deg mere?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Syns TheMightyUnknown oppfører seg barnslig.

 

Det var ikke gjennom SOS-rasisme han ble kontaktet, men en privatperson gjennom facebook. Han fikk kun en invitasjon til en studiesirkel. Si høffelig nei. Kjell har heller ikke kommet med noen trusler.

 

For ordens skyld er jeg dypt uenig med Tjen Folket og heller ikke kommunist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Syns TheMightyUnknown oppfører seg barnslig.

 

Det var ikke gjennom SOS-rasisme han ble kontaktet, men en privatperson gjennom facebook. Han fikk kun en invitasjon til en studiesirkel. Si høffelig nei. Kjell har heller ikke kommet med noen trusler.

 

For ordens skyld er jeg dypt uenig med Tjen Folket og heller ikke kommunist.

 

Vel, jeg ble kontakta av han gjennom facebook ja, men det var også han som var på møtene som prøvde seg. Jeg snakka med han en dag, og han prøver jo på en måte å forandre mitt syn på Rødt, prøver å få meg mere over på deres side om du vil.

 

Edit: Jeg synes det er upassende det er alt jeg sier.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Udiskutabelt. Å jobbe mot staten er kriminelt i følge staten.

 

Er det ikke landsforræderi du snakker om? Vet ikke helt, kommunister vil vel bare skape en kommunistisk stat, og jeg ser ikke problemet i det. Men SOS-Rasisme er et problem da de har begått flere kriminelle handlinger.

 

Jeg lurer på hvordan en fyr som Kjell Gunnar Larsen kan tjene så mye han gjør, når han attpåtil er uføre.

 

Eg mener organisasjonen er politisk kuppet av ytterste venstre fløy. En slik organisasjon burde ikke engasjere seg politisk, slik som den gjør nå. Å vere imot innvandring er ikke det samme som rassisme.

 

Helt enig i at det å være skeptisk til innvandring ikke er det samme som rasisme, men mange ser på det som det. Og jeg er også enig i at en organisasjon som "SOS-RASISME" eller "Nye sos-rasisme" ikke burde ha noe tilknytting til et politisk parti. Men det er bra at vi har Ungdom mot Rasisme idag.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

SOS rasisme og deres nye organisasjon "Nye SOS rasisme" har endt opp med å bli en pøbelgjeng.

 

To SOS Rasisme-topper siktet for vold

Tre menn er siktet for legemsbeskadigelse etter det blodige slagsmålet på Deichmanske bibliotek i Oslo, kvelden torsdag 18. oktober.

Sjokkerte gjester på biblioteket ble vitner til volden, som endte med stygge ansiktsskader, politiutrykning og legevaktbesøk for to involverte.

 

En av gjestene på biblioteket 18. oktober som så volden, gjenkjente en av de involverte fra et bilde i media.
Han forteller at mannen på bildet, som tidligere har varslet om en rekke ulovligheter i SOS Rasisme, ble holdt nede og sparket i ansiktet av to andre.

 

Den ene mannen sier til Dagbladet at han handlet i selvforsvar.

- Alle mine handlinger gikk ut på å begrense volden fra motpartens side, skriver mannen i en epost til Dagbladet.

Den andre siktede vil ikke uttale seg om saken. Etter det Dagbladet kjenner til er han tidligere bøtelagt for ordensforstyrrelse under en av Nye SOS Rasisme sine demonstrasjoner i Oslo.

 

http://www.dagbladet...itikk/24170799/

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...