Gå til innhold

SOS Rasisme - en verve organisasjon for 'Tjen-Folket'?


Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei, jeg starter en tråd her om akkurat SOS-Rasisme fordi jeg selv var medlem, men jeg forlot organisasjonen etter de tapte saken i retten for to uker tilbake. En av grunnene til at jeg forlot var pga daglig leder Kjell Gunnar Larsen prøvde å rekruttere meg til Tjen Folket, da han viste at jeg er en RUer (dette skjedde gjennom Facebook).

 

Har noen av dere lignende erfaringer fra 'Sos Rasisme'?

 

Her er btw loggen fra Facebook:

 

 

12. september Kjell Gunnar Larsen:

Hei - vi i Tjen Folket kunne tenke oss å snakke med deg. Er det ok for deg?

 

12. september Meg:

Hva gjelder det?

 

12. september Kjell Gunnar Larsen:

Vi vil gjerne ha deg med på studiesirkel hos Tjen Folket.

 

12. september Meg:

Hm, jeg er liksom medlem av RU, så er ikke sikker på om det er riktig for meg. Er jo ikke medlem av Tjen Folket så..

 

12. september Kjell Gunnar Larsen:

Klar over det, men du er langt fra den eneste ru-eren som snuser på oss, vi har kontakt med mange av dere rundt om kring i landet. Det vi snakker om nå er å ta en kopp kaffe sammen.

 

12. september Meg:

Tror jeg må takke nei, har valgt min side av politikken og det er Rødt.

 

12. september Kjell Gunnar Larsen:

Jeg var medlem i mange i Rødt, jeg er glad for at jeg ikke er med der mer. Har du ikke lest at Rødt i Kristiansand har utpekt svarte unge menn som potensielle voldtektsmenn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nei, vet det. Men jeg lurer på om det er flere som har opplevd det samme som meg. Jeg synes det er ganske stygt av dem å bruke en organisasjon som SOS til å punge ut penger for å bruke det til det idiot partiet sitt.

Lenke til kommentar

Leste litt på nettsiden deres:

I dag er Stalin en av de aller mest populære historiske personene i Russland, på tross av femti år med massiv hatpropaganda fra lederne av landet. Mao er på sin side ekstremt populær i Kina. I eliten er han det ikke, en elite som beriker seg selv under dekke av falsk sosialisme, men blant folket er han høyt respektert og avholdt fortsatt. Hvordan rimer dette med teorien om at han var en gal massemorder som terroriserte folket?

 

Skaff deg en historie bok din idiot!

(Til han som skrev det, ikke de i tråden).

 

Jeg har hørt om lignende av venner av venner.

 

Forresten, morsomt den signaturen din.

Jeg foreslår å ta globalhistorie på Universitet, dette blir forklart ganske enkelt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Leste litt på nettsiden deres:

I dag er Stalin en av de aller mest populære historiske personene i Russland, på tross av femti år med massiv hatpropaganda fra lederne av landet. Mao er på sin side ekstremt populær i Kina. I eliten er han det ikke, en elite som beriker seg selv under dekke av falsk sosialisme, men blant folket er han høyt respektert og avholdt fortsatt. Hvordan rimer dette med teorien om at han var en gal massemorder som terroriserte folket?

 

Skaff deg en historie bok din idiot!

(Til han som skrev det, ikke de i tråden).

 

Jeg har hørt om lignende av venner av venner.

 

Forresten, morsomt den signaturen din.

Jeg foreslår å ta globalhistorie på Universitet, dette blir forklart ganske enkelt ;)

 

Vel, jeg er ikke akkurat en kommunist, men jeg har tenkt å studere noe jeg, men det blir sikkert noe om politikk ja. Men back to the point; Enig det er masse bullshit de driver å fjaser om, Mao gjorde ikke noe særlig bra for folket, og massakrerte en god del av innbyggeren som var imot han, eller tenkte selv.

 

Jeg ler av tanken på det Tjen folket sier så mye om "væpnet revolusjon", de er GALE! Vi lever i et demokrati og ikke et diktatur som f. eks Egypt eller Syria..

Lenke til kommentar

 

Leste litt på nettsiden deres:

I dag er Stalin en av de aller mest populære historiske personene i Russland, på tross av femti år med massiv hatpropaganda fra lederne av landet. Mao er på sin side ekstremt populær i Kina. I eliten er han det ikke, en elite som beriker seg selv under dekke av falsk sosialisme, men blant folket er han høyt respektert og avholdt fortsatt. Hvordan rimer dette med teorien om at han var en gal massemorder som terroriserte folket?

 

Skaff deg en historie bok din idiot!

(Til han som skrev det, ikke de i tråden).

 

Jeg har hørt om lignende av venner av venner.

 

Forresten, morsomt den signaturen din.

Jeg foreslår å ta globalhistorie på Universitet, dette blir forklart ganske enkelt ;)

 

Vel, jeg er ikke akkurat en kommunist, men jeg har tenkt å studere noe jeg, men det blir sikkert noe om politikk ja. Men back to the point; Enig det er masse bullshit de driver å fjaser om, Mao gjorde ikke noe særlig bra for folket, og massakrerte en god del av innbyggeren som var imot han, eller tenkte selv.

 

Jeg ler av tanken på det Tjen folket sier så mye om "væpnet revolusjon", de er GALE! Vi lever i et demokrati og ikke et diktatur som f. eks Egypt eller Syria..

Hvis du skal ta utviklingsstudie så anbefaler jeg den linjen på UiA (Agder), han som er foreleser på Globalhistorie (er et enkelt emne for uviklingsstudie, men er også for årsstudium i historie), Andreas Aase, fantastisk flink foreleser, er utrolig mye rart du kommer til å lære om rike og fattige i verden (kortfattet, men mye viktig).

 

Endret av amir90 waits for alice
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
12. september Kjell Gunnar Larsen:

Jeg var medlem i mange i Rødt, jeg er glad for at jeg ikke er med der mer. Har du ikke lest at Rødt i Kristiansand har utpekt svarte unge menn som potensielle voldtektsmenn?

 

Det der MÅ være dekket av Krenkelsesloven! :(

 

Mhm, ble litt krenka av det, men de er jo en gjeng med hyklere.. :new_woot:

 

Eller mente du nå Rødt? Fordi jeg er helt sikker på at det der er bullshit.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Til disse hyklerne over. Jeg blir krenket av dere støtter organisasjoner eller er medlem av noe som organiserer, fremmer og hyller idioti, da tenker jeg både på SOS Rasisme, Rødt og Tjen Folket.

 

Jeg har selvsagt ingenting imot at forstyrrede mennesker sysler med ting og tang på fritiden, men det er ikke greit å fremme og hylle idioti på denne måten, langt mindre gi det statsstøtte..

 

Burde tatt med alle sammen til Akershus festning og ryddet litt i medlemslistene. :thumbup:

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hei, jeg starter en tråd her om akkurat SOS-Rasisme fordi jeg selv var medlem, men jeg forlot organisasjonen etter de tapte saken i retten for to uker tilbake.

Ikke tru at du ikke er medlem lenger. De har deg nok garantert fremmdeles på medlemslistene for å melke penger fra staten.

 

SOS rasisme er kun en front for Tjen Folket kommunistene for å tjene penger til dette kommunistiske partiet gjennom massivt medlemsjuks og svindel (ved å fremmstå som en upolitisk organisasjon når de i virkligheten bare er en front for et politisk parti og på den måte høster statsstøtte).

 

Hvis du undersøker litt vil du finne ut at både tjen folket og sos rasisme sine hjemmesider ligger på samme server. Og det sier jo sitt. Pluss at selvsagt så og si hele styret i sos rasisme er sentrale medlemmer i tjen folket.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei

 

- Jeg synes vel at det å legge personlige samtaler ut på nettet er simpelt. Men, på den andre siden så vil en hver nøktern person se at jeg ikke har gjort noe galt.

 

- Etter å ha sett hva du skrev på Facebook så oppfatta jeg deg som en radikal person, derfor spurte jeg om du ville bli med på studiesirkel. Hva er galt med det?

 

- Ingenting er galt med det, det er lov å spørre folk om de vil være med på ting. Jeg har sjølsagt akkurat samme retten som alle andre til å være politisk aktiv sjøl om jeg også er aktiv i SOS Rasisme.

 

- Siden du sjøl regner deg som kommunist så burde det være veldig enkelt å stå sammen mot at kommunister skal stemples som spedalske. Det kan fort slå tilbake mer på deg enn på meg.

 

Kjell Gunnar Larsen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
12. september Kjell Gunnar Larsen:

Jeg var medlem i mange i Rødt, jeg er glad for at jeg ikke er med der mer. Har du ikke lest at Rødt i Kristiansand har utpekt svarte unge menn som potensielle voldtektsmenn?

 

Det der MÅ være dekket av Krenkelsesloven! :(

Ehh, hva er krenkelsesloven?

Ærekrænkelse er faktisk straffbart etter norsk lov. Hatutfylte kommentarer er det også.

Så i prinnsippet er det vel 2 lovbrudd, men det virkelige spørsmålet er vel om du vil få dømt personen som ansatt eller som privatperson(privatperson har delvis lov).

Lenke til kommentar

- Jeg synes vel at det å legge personlige samtaler ut på nettet er simpelt. Men, på den andre siden så vil en hver nøktern person se at jeg ikke har gjort noe galt.

Å legge ut fult navn er kanskje mindre greit. Men å si at du ikke har gjort noe galt, blir å ta litt hardt i.

 

Vet ikke om tjen folket er en "studiesirkel". All skrivingen er jo bare person-info på medlemslistene.

 

edit: nøktern, hehe.

Endret av Notelitten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei

 

- Jeg synes vel at det å legge personlige samtaler ut på nettet er simpelt. Men, på den andre siden så vil en hver nøktern person se at jeg ikke har gjort noe galt.

 

- Etter å ha sett hva du skrev på Facebook så oppfatta jeg deg som en radikal person, derfor spurte jeg om du ville bli med på studiesirkel. Hva er galt med det?

 

- Ingenting er galt med det, det er lov å spørre folk om de vil være med på ting. Jeg har sjølsagt akkurat samme retten som alle andre til å være politisk aktiv sjøl om jeg også er aktiv i SOS Rasisme.

 

- Siden du sjøl regner deg som kommunist så burde det være veldig enkelt å stå sammen mot at kommunister skal stemples som spedalske. Det kan fort slå tilbake mer på deg enn på meg.

 

Kjell Gunnar Larsen

 

Dette ble veldig interessant Kjell, fordi jeg regna ikke med at du kom til å dukke opp her. Men jeg er IKKE en radikal person, jeg er en Sosialist, og ikke en Kommunist. Jeg er imot deres prinsipper og meinger som f. eks "væpna revolusjon" fordi jeg synes det er galt.

 

Og en ting TIL: du og SOS Rasisme har brutt loven, så nå kan dere ikke bruke 'ikke skyldig til motsatte er bevist fordi det er nå bevist.

 

 

Det kan fort slå tilbake mer på deg enn på meg.

 

En ting til, jeg svarer nå tilbake mot deg, og JEG kaller det radikal. Og jeg oppfatter deg som truende overfor meg.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

@Zaftig, det er en myte om Sosialister, jeg vil ikke styre noen, jeg vil ha frihet, og jeg ser på Sosialisme som frihet i seg selv. Kommunisme er jeg uenig i.

 

 

 

 

Hva i huleste gjør man i en slik organisasjon når man vet hva gutta på toppen står for? Naivitet til de grader.

 

 

Bra spørsmål, jeg viste ikke om det før det var for sent..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Hvordan kan du si at du er mot kontroll, mens SV (de er vel å kalle sosialister) går fullt ut for kontroll av miljøet, høyere skatter og avgifter. Vet ikke helt hvor mye frihet det er om man skal skattes så hardt at alle må leve på en form for trygd.

 

Forøvrig er narkodebatten et stort spørsmål, skal narkomane få friheten til å ruse seg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...