Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Finner ikke ssd.

Anbefalte innlegg

Har hatt en selvoppsatt stasjonær data en stund nå og fant ut at jeg skulle skifte hovedsiken med en større ssd en den som sto i. Etter at den hadde vært inn på service og alt var klart, greide ikke systemet å finne ssden under innstalasjonen av Windows 7 Ultimate. Den fant de to lagringsdiskene så jeg tuk ut kablene på disse og prøvde på nytt, men ikke da heller fant innstalasjonsveiviseren ssd-disken.

Det er snakk om en Kingston HyperX 240 GB.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HM....mitt beste råd er at du innstallerer windows 7 igjen på en av de gamle diskene, legger deretter på drivere, antivirus og så alt fra windows update.

Så kan du forhåpentligvis koble til den nye ssdèn og "klone" over med det programmet som følger med disken.

Andre som har bedre forslag?

Lenke til kommentar

HM....mitt beste råd er at du innstallerer windows 7 igjen på en av de gamle diskene, legger deretter på drivere, antivirus og så alt fra windows update.

Så kan du forhåpentligvis koble til den nye ssdèn og "klone" over med det programmet som følger med disken.

Andre som har bedre forslag?

For det første følger det ikke med programvare med ssd-disken og for det andre gikk det ikke ann å innstalere på noen av de andre diskene. Tydeligvis noe windows-saker fra forrige gang jeg brukte maskinen med annen ssd innstalert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...