MonsterSau Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hei! Jeg har en Asus Eee 1000H som jeg har ødelagt høyttalerinngangen på. Jeg gidder ikke å fikse den, for jeg skal kjøpe meg ny laptop om ikke så lenge, for denne er ikke noe å samle på uansett. Men mens jeg venter på å få kjøpt meg ny laptop, hadde det vært fint å kunne høre lyd på de innebygde høyttalerne. For, etter høyttalerinngangen ble ødelagt, har PC'n hele tiden trudd noe har vært kobla i, og dermed skrudd av de innebygde høyttalerne, og jeg aner ikke hvordan jeg får de skrudd på! Har noen peiling? Lenke til kommentar
tukols Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hei. Du skal ut i bios og slå til "enable" det innebygde lydkortet igjen. Har du manualen til laptoppen, så skal det stå anvisning der, hvordan du kommer i bios. Har du aldrig prøvd dette før, så hør i vennekretsen om det er en som kan hjelpde deg. Lenke til kommentar
MonsterSau Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Lydkortet er jo ikke slått av. Det er høyttalerne som er slått av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå