Devil-Teddy Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg har problemer med et skjermkort jeg kjøpte fra komplett. Jeg skrude på maskinen etter jeg hadde puttet det i og da fikk jeg bare et langt pip og tre raske etterpå + ikke no skjermbilde. Da jeg puttet i det gamle igjen GF2 gikk det. Hva i all verden er galt? Bruker ett MSI KT4V-L Hovedkort en xp2400+ og 1 gb twinmos pc2100 ram Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Det er vel heller et langt og 2 korte pip? Har hatt det selv, det betyr at det er noe feil med skjermkortet. Eventulet slå opp i manualen eller søk på internett anngående "pipe-koder". Lenke til kommentar
smoke Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Sikker på at du satt det helt in? Lenke til kommentar
Raider Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Huff liker ikke komplett sine Gainward kort fikk 2 på DOA og den tredje funker vist, det er bare og sende innat og kreve ett nytt ett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå