jovaa Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Når jeg skal teste mitt nye radeon 8500 med 3dmark2001 får jeg i test 2 og 3 beskjed om at det er noen korrupte teksturfiler. Det samme skjer med en kompis av meg som har helt annen hardware og skjermkort (g3 ti200). Noen andre som har hatt dette problemet? Hvorfor skjer dette? Vi klarte å kjøre testene fint før, helt til vi bytta ut nær sagt all hardware. Og ja, maskina er nyformatert... :smile: Er sinnsykt keen på å se hva nymaskina mi klarer... 3dmark2000 går mystisk nok fint. Og en ting til: finnes det noen update til 3dmark2001. Har hørt rykter om en SE edition. Eventuelt hvor kan jeg laste ned denne. På forhånd takk mvh Jo Vaagan Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Jeg har vært borti det samme problemet. Da var det ustabilt minne som var grunnen. Dersom du har mulighet, er jo dette fort gjort å bytte. Lenke til kommentar
fjeld Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 3DMark2001 SE edition er ikke komt ut enda. Det med korrupte filer har med overklokking av skjermkort eller cpu,men som byggeren sier det kan vere att du presser minnet for mykje og. Du kan prøve å gå inn i Bios og sette ned farten på minnet,fra Cas2 til Cas2.5 eller noe slikt. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Hmm...er jo ikke så mye klokka da. Det samme skjer på org. hastighet også. Mulig at det er rammen, har noname... Vi har begge samme ram så det er jo mulig at det er slik. Da må vi bytte - kan jo ikke tusle rundt uten å vite 3dmarkscoren. mvh Jo Vaagan Lenke til kommentar
fjeld Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Noname skal fint takle 133Mhz. Kjører min i 148Mhz. Sikker på att det ikke er 3DMark fila som er korrupt? Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Selvsagt skal noname takle FSB på 133 MHz. Er jo DDR. Kjører på 138 nå da men. Uansett. Ettersom vi begge har samme ram (det eneste maskinene har felles) så trur jeg vi legger skylda på rammen. Vi har lasta ned ørten 3dmark-installasjoner fra forskjellige steder, og ingen funker. mvh Jo Vaagan Lenke til kommentar
fjeld Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Eh har du skjekket om det funker med minnet i default 133Mhz? Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 ehhh....ja. er ikke helt løk eller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå