Gå til innhold

ikke lyd på pc, noe program?

Anbefalte innlegg

hei

jeg har ikke lyd på den bærbare pcn min pga pluggen til headsettet har knekt inni inngangen på pcn å jeg får den ikke ut, så jeg lurer på om det finnes et program som bruker høytalere og ''headsett'' eller et program som man kan bytte på og bruke ''headsett'' og høytallere.

håper dere forstår hva jeg mener!

takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta en dremmel og borr et 0,5 mm hull i restene av pluggen. Ta en 0,4 mm streng, gjør den ru på enden, dypp den i araldit og sett strengen inn i hullet. Og Voila!

Men som trådissen er inne på, så går det kanskje å løse dette softwaremessig. For Linux laptoppen som jeg benytter nå, muter ikke speakers når jeg har noe plugget inn i headset utgangen. Bytte? grin.gif (HP med Pentium M 1500Mz og 512 MB ram?)

Lenke til kommentar

Ta en dremmel og borr et 0,5 mm hull i restene av pluggen. Ta en 0,4 mm streng, gjør den ru på enden, dypp den i araldit og sett strengen inn i hullet. Og Voila!

Men som trådissen er inne på, så går det kanskje å løse dette softwaremessig. For Linux laptoppen som jeg benytter nå, muter ikke speakers når jeg har noe plugget inn i headset utgangen. Bytte? grin.gif (HP med Pentium M 1500Mz og 512 MB ram?)

jeg har prøvd det, og fikk ikke til så derfor lurer jeg på om det er noe program til dette.

vis det ikke er så får jeg finne på noe annet lurt. har tenkt på og kjøpe et eksternt lydkort http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=614574 hvis det er mulig å bruke selvom lydkortet på pcn min funker og det står noe i.

Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...