mobilen.no Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Gromlyd i en liten kraftpakke Test: Jawbone Jambox Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Lurer på om denne i realiteten går til 60 Hz, det er relativt lavt til å være så liten og gå på batteri. AtW Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Disse er utrolig kule, og spiller veldig bra til å være så små. Likevel er jeg ingen storfan av lyd over BT. Lenke til kommentar
valiant50 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Bluetooth er helt grei overføringsprotokoll for musikk "på farten" , hvilket slike høyttalere er laget for. Ellers har jeg hørt disse, og lyden er absolutt akseptabel! Jeg har selv anskaffet Foxl V2 Bluetooth, og disse har mere klarhet/oppløsning i lyden enn Jambox'en, og større "trykk" i bassen, men er noe dyrere og ikke mulige å anskaffe her i landet, du må få dem over nett. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Bluetooth er helt grei overføringsprotokoll for musikk "på farten" , hvilket slike høyttalere er laget for.Ellers har jeg hørt disse, og lyden er absolutt akseptabel!Jeg har selv anskaffet Foxl V2 Bluetooth, og disse har mere klarhet/oppløsning i lyden enn Jambox'en, og større "trykk" i bassen, men er noe dyrere og ikke mulige å anskaffe her i landet, du må få dem over nett. Ikke akkurat noe alternativ. For de fåes ikke i Norske nettbutikker, og med dyr frakt fra USA+toll og moms blir det på rundt kr 1800.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg