Tokke Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Novemberlys Bildet er fjernet. Beskrivelse: På vej hjem en mørk og tåget novemberaften... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Grei komp. Et spennende men kanskje noget diffust uttrykk...! 3'er! Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Dette liker jeg så godt at jeg tror jeg må prøve meg på min første bildekritikk her. Liker hvordan veien er rammet inn av trærne, og nærmest utgjør en tunnel mot bilen som akkurat stikker snuta over toppen. Har også sansen for etterbehandlinga, men jeg er litt usikker på støyen. Tror jeg mener bildet kler den. Et bilde jeg skulle ønske det var jeg som hadde tatt! Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Flott innrammet lys liker dysterheten og gråtonene bilen og lyset gjer bildet spennende Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Tusind tak for kommentarer. Svein M.: Det diffuse/tågede udtryk er ganske som på locationen - tilført lidt kontrast. Keyzer28: Støjen er bevidst for at skabe det lidt scary udtryk - bliv endelig ved med dine analyser, det er velkomment. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Fine farger og god komp. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 En flott komp og trærne og veien gir en fin dybdevirkning. Bilen gir bilde ett fint løft. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Likte dette motivet - du har fått frem litt skummel stemning i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg