Priest32 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hei. Bestilte en vare på nettet.. Bestilte 4stk. Da jeg anså et større behov for dette på daværende tidspunkt. Fikk hentet varene på posten idag, men i mellomtiden har jeg fått informasjon som tilsier at 1stk er mer enn nok.. Kan man angre på antallet man bestilte ? Alle 4 varene er uåpnet. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Du har rett til å heve kjøpet. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Ved kjøp fra norske nettbutikker har man 14-dagers angrefrist. Dette er lovpålagt og gjelder alle norske nettbutikker. Denne loven gjelder kun dersom man kjøper under privatperson og ikke bedrift. Endret 22. november 2011 av Scorpion88 Lenke til kommentar
Priest32 Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Er privatperson.. Kjøpt via nettbutikk. Fikk med angrerettskjema med bestillingen. Det jeg lurer på, er om jeg kan returnere 3 av 4 varer. Dvs, det er 4 like varer. Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Dette går helt greit automatisk via komplett sine sider, vet ikke om andre. På komplett kan du fylle ut antall du ønsker å angre på. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Det er ingen grunn til at du ikke kan angre på en del av en bestilling. Du kan sende tilbake 1, 2, 3 eller 4 av de du har bestilt, og det vil være gyldig som angrerett uansett (så lenge du oppfyller vilkårene for angrerett ellers, såklart). Lenke til kommentar
Priest32 Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Takker for svar. Alle 4 varene er uåpnet og ubrukt, så de returneres i den stand de ble mottatt (nye).. Står ikke noe om antall eller noe slikt på angrerett-skjemaet som fulgte med bestillingen.. Derfor jeg ville spørre. Lenke til kommentar
Priest32 Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Ringte og spurte bedriften også. Det skulle gå greit sa de. Så, nå er 3 av 4 varer returnert. Så får vi jo se.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå