Howard Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 TEST: ASUS Slim CD-RW/DVD I lang tid var ASUS et selskap som holdt seg unna de mekaniske PC-delene. Etter introduksjonen av de første CD-brennerne har derimot ASUS fått blod på tann, og enhetene har kommet ut på løpende bånd. Vi ser på en kompakt CD-brenner-modell som også leser DVD-plater. Les testen her. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Fin test. Veldig tyn brenner må jeg si Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Spilleren støtter ellers det meste av skrivemåter, men ikke CD+G. Dette er riktignok et format som kun brukes til karaoke-CD-er, og er ikke det som er mest utbredt. CD+G er en lesemåte, for å være litt pirkete. Men det som skuffet meg mest var at spilleren ikke ser ut til å støtte Mount Rainier. Tipper imidlertid støtte for denne kommer i en framtidig firmware-oppdatering (sånn som det gjorde på min Memorex 40Maxx-brenner). Dessuten vil det sikkert også komme en firmware moddet til RPC 1... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå