provolone Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hei Fikk en ps3 i hus for en stund tilbake. Ble kjøpt pga blu ray, bra medialøsning og spilling av ekslusive tittler. Eneste slitet er at jeg føler kontrollen blir for liten til hendene mine. Kramper opp i tommlene etter ett par timers spill. Har xbox fra før, og opplever ikke samme problemene med kontrollen der. Er det noen som vet om andre alternativer? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hei Fikk en ps3 i hus for en stund tilbake. Ble kjøpt pga blu ray, bra medialøsning og spilling av ekslusive tittler. Eneste slitet er at jeg føler kontrollen blir for liten til hendene mine. Kramper opp i tommlene etter ett par timers spill. Har xbox fra før, og opplever ikke samme problemene med kontrollen der. Er det noen som vet om andre alternativer? På forhånd takk for svar Denne er ikke så aller værst. Veldig god og holde i. KONTROLLER men det beste er og kjøpe noe somm heter "EA game comfort pack" Kjøpte mine på play.com. utrolig gode gummi håndtak. Tror DETTE er samme pakken. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 men det beste er og kjøpe noe somm heter "EA game comfort pack" Kjøpte mine på play.com. utrolig gode gummi håndtak. Tror DETTE er samme pakken. Jeg søkte opp en video av denne pakken på Youtube og jeg må si det virket veldig lovende. Faktisk så lovende at jeg like greit kjøpte tre stykker . Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Denne er ikke så aller værst. Veldig god og holde i. KONTROLLER Ai ai ai, en kontroller som har stikkene plassert slik jeg liker det. Trodde ikke det fantes til PS3. Spørs om ikke jeg kjøper en sånn en. Ser også den fikk 9/10 fra Gamereactor. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Takk for svar! Skal sjekke ut den varianten fra spaceworld, så ut som en fornuftig investering ved første øyekast... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå