JuC1y Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hei! Pappa kom i dag med en helt ny bærbar PC. Jeg har ikke særlig peiling på PC, men ønsket meg en ny PC så ble kjempe glad. Det jeg lurer på er om denne PCen er noe særlig bra? Kan den klare det meste jeg ønsker? Som feks skolearbeid, internettsurfing, nedlastning av filmer,spill,musikk osv, høre på musikk og se på filmer.. spille? Jeg ønsker meg en maskin som klarer alt en pc har mulighet til, må ikke være helt topp pc som er best til alt, men alt funker normalt.. hvis dere skjønner? Er denne pcen da riktig for meg eller bør jeg ta en ny en? Jeg vil helst ha en pc i samme prisklasse 5000 kroner. Lenke til kommentar
Futelva Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Er denne pcen da riktig for meg eller bør jeg ta en ny en? Hei, om dette er en riktig maskin for deg eller ikke er vanskelig å si. Det som er å si er vel at den gjør vel det meste du nevner helt OK. Ta en titt på notebookcheck for å se litt hva de skriver om deler/maskin etc. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Slet med å finne spesifikasjoner for den modellen på nett, men så vidt jeg kan se er det en litt eldre HP modell med "fjorårets" komponenter (AMD Phenom 960 quad, AMD HD6650 grafikk), det er likevel en helt ok allrounder, som klarer det meste av spill osv på medium instillinger. Om prisen er rundt 5000,- er den ikke et knallkjøp, men likevel et "greit" kjøp. Til 5000,- hadde jeg nok sett på denne; http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=647565 Kraftigere CPU (i de aller fleste tilfeller ihvertfall) og litt kraftigere grafikk, men ikke mye. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Hmm, okei. Denne Pcen vil da funke helt greit til de fleste ting? Er det vits å kjøpe noe annen Pc istedenfor da? Lurer også på en annen, den har webcamera.. men den ser ikke ut til å funke. Jeg har prøvd å reinstallere programvaren til cammen, men det funker ikke enda. Sier at jeg må slå av alle andre programmer som bruker camera osv, har gjort det.. men funker ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå