Gå til innhold

Ny stasjonær! Synspunkter på oppsett?

Anbefalte innlegg

Hallo,

Jeg ønsker å kjøpe en ny stasjonær ettersom jeg merker at det begynner å bli litt tungt å game på min bærbare PC, og min stasjonære er veldig gammel nå (5-6 år gammel). Jeg har ikke så mye peiling når det gjelder hvilke deler som er gode, men har tittet litt rundt på forumet og kommet fram til dette oppsettet:

FnBDR.png

Handler fra Komplett pga. det med harddisk krisen for billigere harddisk. Maskinen skal hovedsakelig bli brukt til spilling (spiller mye League of Legends/andre MMO, men vil at den skal takle f.eks BF3 og Skyrim). Også vanlig fritidsbruk som filmtitting, programmering osv. Maks pris er på 8000,-.

Hva synes dere om dette oppsettet? Er det noe jeg mangler for at PCen skal funke komplett som om jeg har kjøpt den fra Elkjøp (må bygge selv da)? :p

Jeg har tastatur, mus og OS får jeg gratis fra skolen! Min nåværende skjerm begynner å bli litt for liten (19") og har hatt et par problemer i det siste. Regner med at levetiden er snart slutt..

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for en kjapp respons! Hvordan er denne strømforsyningen? http://www.dustinhome.no/corsair-cx-600w-v2-atx12v-23-eps12v-psu/product/5010596236

Vet at modular er bedre, men jeg tror jeg klarer meg uten :)

Note: Er også i tvil om jeg kjøper den nå, eller etter eksamen/jul, men det headsettet til den prisen er ganske fristende å kjøpe! Forresten, hvordan er skjermen?

Edit: GTX 570 frister, men lommeboka begrenser litt :(

Endret av Tesio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...