Tesio Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hallo, Jeg ønsker å kjøpe en ny stasjonær ettersom jeg merker at det begynner å bli litt tungt å game på min bærbare PC, og min stasjonære er veldig gammel nå (5-6 år gammel). Jeg har ikke så mye peiling når det gjelder hvilke deler som er gode, men har tittet litt rundt på forumet og kommet fram til dette oppsettet: Handler fra Komplett pga. det med harddisk krisen for billigere harddisk. Maskinen skal hovedsakelig bli brukt til spilling (spiller mye League of Legends/andre MMO, men vil at den skal takle f.eks BF3 og Skyrim). Også vanlig fritidsbruk som filmtitting, programmering osv. Maks pris er på 8000,-. Hva synes dere om dette oppsettet? Er det noe jeg mangler for at PCen skal funke komplett som om jeg har kjøpt den fra Elkjøp (må bygge selv da)? Jeg har tastatur, mus og OS får jeg gratis fra skolen! Min nåværende skjerm begynner å bli litt for liten (19") og har hatt et par problemer i det siste. Regner med at levetiden er snart slutt.. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Veldig bra oppsett men ville gått for en kraftigere strømforsyning/bedre merke. Lenke til kommentar
Neekita Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Bedre PSU og hvis det er greit for lummeboken ville jeg valgt GTX570 istedenfor Lenke til kommentar
Tesio Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Tusen takk for en kjapp respons! Hvordan er denne strømforsyningen? http://www.dustinhome.no/corsair-cx-600w-v2-atx12v-23-eps12v-psu/product/5010596236 Vet at modular er bedre, men jeg tror jeg klarer meg uten Note: Er også i tvil om jeg kjøper den nå, eller etter eksamen/jul, men det headsettet til den prisen er ganske fristende å kjøpe! Forresten, hvordan er skjermen? Edit: GTX 570 frister, men lommeboka begrenser litt Endret 22. november 2011 av Tesio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå