mbskywalker Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 finnes den noen interaktive demoer av SX1 på nettet? ARGHHH.. kan ikke vente mer snart... Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Ikke enda desverre.... SX1 SDK (Software Development Kit) skal komme i slutten av august, med emulator av mobilen for testing av java-spill. Emulator med alle menyene osv bruker å komme på my-siemens.com Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 btw, når jeg prøver Siemens M55 emulatoren stopper hele IE.. Får ikke trykket inn pin-koden.. Lenke til kommentar
beh Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Samme her -razh0r- så jeg håper at Siemens har gjort en bedre jobb med programvaren på telefonen enn de har med java demoen. Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Funker fint her, så det er nok PCn/browsern deres det er noe galt med. Lenke til kommentar
beh Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Brukte Suns egen JVM, skulle ikke ha noe å si hvilken browser man benytter. Om Siemens ikke klarer å lage en applet som kjører i referanse JVM'en til sun så burde de ikke fått kalle telefonene sine for "java kompatible" (selm om java på pc og java på telefon ikke er helt det samme). Microsoft sin JVM er ikke noe annet en treg og buggy. Lenke til kommentar
soft Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Brukte Suns egen JVM, skulle ikke ha noe å si hvilken browser man benytter. Om Siemens ikke klarer å lage en applet som kjører i referanse JVM'en til sun så burde de ikke fått kalle telefonene sine for "java kompatible" (selm om java på pc og java på telefon ikke er helt det samme). Microsoft sin JVM er ikke noe annet en treg og buggy. Of topic.. Hvordan fjærner du den jæv... MS JVM ?? fra win xp ? Jeg startet en inst av sun (dvs netscape med sun java som addon, og det stoppet opp, og nå virker ikke java i IE det er ingen uppdate på MS, OG nescape kjøre MED SUN Java... Vil helst fjerne eller disable MS JVM Under legg til/fjern microsoft er det et valg for JVM men kan ikke huke av akkurat den. Lenke til kommentar
Stylemaster Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Brukte Suns egen JVM' date=' skulle ikke ha noe å si hvilken browser man benytter. Om Siemens ikke klarer å lage en applet som kjører i referanse JVM'en til sun så burde de ikke fått kalle telefonene sine for "java kompatible" (selm om java på pc og java på telefon ikke er helt det samme). Microsoft sin JVM er ikke noe annet en treg og buggy.[/quote']Interessant å lese....bare så synd at jeg og bøttevis andre ikke har noe problem med den...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå