Gjest medlem-1432 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Trur dei fleste har høyrt om leiken "grill en kristen". Vi har den av og til på møte, og i mindre grupper, og vi føler att det er svært givende! Leiken går ut att ein voksen, taler eller bibellærerer eller pastor, får spørsmål fra unge som lurer på Jesus og som vill lære meir. Han vill då svare så godt han kan. Eg er ein kristen ungdomsleiar som gjerne vill svare på det du lurer på innen Kristendommen generelt :)Eg trur att viss du lurer på noko så må du spørre nokon som kan, så fort så mulig. Og eg ønsker å hjelpe deg til å forstå ting bedre Så bare spør Grilling her inne har nok en helt annen betydning enn grillinga dere har på møtene deres. Her griller de bokstavelig talt. Jeg lo. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Mitt første gullkorn. Kan jeg kalle meg selv kjendis nå? 2 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Gullkorn? 5 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Dette er ikke et gullkorn. Kanskje i nærheten av nikkel eller bronse.. 2 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Si stål da ihvertfall. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Gråstein korn! 3 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Den var uhyre vittig for alle som er kjent med religionsdelen av forumet 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Leser mye på religionsdelen av forumet, og synes den var ganske fin. Det er VIRKELIG grilling der 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Det her var bare en treflis i mine øyne. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Om folk som "henger rundt" på relgionsdelen av forumet syns det her er morsomt forteller det mer om deres sans for humor, desverre, ikkje et gullkorn :< Lenke til kommentar
bas Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Det her var så lite morsomt at man nesten må spørre seg selv hva det feiler folk som syntes dette var morsomt. Men synes det er litt ufint, så derfor lar jeg være å spørre. Endret 7. februar 2012 av bas Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Det morsomme er vel kanskje ikke svaret til person nummer to, men heller den naive innstillingen til trådstarter som åpner seg for 'grilling'. Nummer to forklarer vel egentlig bare hvorfor det er morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå