Neekita Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ok, nå vet jeg ikke helt hva man kaller slike klær, men "urban-street clothing" var det broderen sa. Han har bursdag snart og ønsker seg nye klær. Han er 13 år nå og har akkurat funnet ut at det er kult å kle seg i segge bukser, store gensre og hvite "yoyo-sko". Gangster stil kan man vel kalle det Jeg har lite peiling på det og lurer på om dere kan tips meg om noen nettbutikker som selger slike klær..? Gjerne en som ikke er så sinnsykt dyr. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Kjøp busserull og mariusgenser. Er vel ikke noe poeng i å være så fordømrade snill støtt. Lenke til kommentar
Neekita Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Pfft. I år skal tassen få akkurat det han ønsker seg av storesøs. Jeg har vært lite flink med presanger tidligere, og har defor bestemt meg for at i år skal jeg svi av litt ekstra mullas for lillegutten Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Javel da men pakk inn en busserull også og gi den først, bare for å se skuffelsen spre seg i trynet på gnomen. Så kan han få street clothes når'n har grini ferdig. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 stress.no steez.no urbanshop.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå