Gå til innhold

Glasspiler, hvor kan man evt. kjøpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer med høyere levels... Veldig irriterende at man ikke kan lage dem eller få kjøpt i store kvanta. Så jeg brukte rett å slett player.additem for å få passende piler til buene mine. Du får heller ikke nok piler på master mode til å klare deg som pure archer med mindre du bruker exploits (aka stå og se på en bueskytter i 2 timer, plukk opp alle pilene når han er ferdig) så.

Mye mer morro med matchende bue og piler.

Jeg fikk fatt i ett par glasspiler som loot fra en fyr som jeg ikke vil si navnet til uten å spolie for mye. Er det noen steder i Skyrim hvor jeg kan få kjøpt disse?

Fyllebula i Witherun solgte meg 62 glasspiler i går , VIKTIG å sjekke tradere jevnlig , lett å få tak i pilene.

Fortsatt stuck med en blanding av Falmer/Forsvorn/Steel/Iron/Dwarf/Glass/Elven arrows jeg. :p

Denne modden sørger for at vendors alltid har piler , slik de bør være :)

http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1575

Det er også en money-sink , slik at pengene får bein å gå på

Endret av Fleskelars

Takk for tips, bare jeg kunne brukt det på PS3, hehe ;)

Har nå fått et flertall av Steel arrows etter hefting looting av Imperials mens jeg gjør Stormcloak quests, runder 1200 snart :)

På PS3 kan du eventuelt bare gå AFK ved siden av en archer som skyter på blink. Så stjeler du alle pilene hans på slutten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...