Kiruk Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 "You ever notice that everyone who believes in creationism looks really unevolved? Eyes real close together, big furry hands and feet. "I believe God created me in one day." Yeah, it looks like he rushed it." Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Always look on the bright side of life Er også mitt livs-motto. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Noen som har sakt "Get rich or die trying" Homer Simpson har jo mange geniale og, som: - "Marge! Look at all this great stuff I found at the Marina. It was just sitting in some guy's boat!" - "If you really want something in this life, you have to work for it. Now, quiet! The're about to announce the lottery numbers..." - "Just because I don't care doesn't mean I don't understand" Lenke til kommentar
xersess Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Det er bedre å angre på noko du gjor, enn å angre på noko du ikkje gjor? ( det er ikkje mitt favoritt sitat da,men..) Endret 1. august 2008 av xersess Lenke til kommentar
KNB Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Sant det, men inni helvette så kjipt det er å angre på noe du har gjort (ut fra erfaring) Lenke til kommentar
xersess Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 I dei fleste tilfeller er det vell egentlig best å angre på noko du ikkje gjor, men det er eit bra sitat for sjølvtilitten. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) ikke nødvendig hvis noen favoritter dette: "Forrige gang jeg var inne i en kvinne, var da jeg besøkte frihetsstatuen" - Woody Allen (om sex) "Gud plasserte meg på jorden for å oppnå en del ting. Akkurat nå er jeg så mye på etterskudd at jeg kommer aldri til å dø" - fra Tommy i Tommy & Tiger'n "Frankly, my dear, I dont give a damn" - Rhett Butler (oki, det er en favoritt) "Her kommer LITT av en idrettsutøver" - kommentator i paralympics Endret 2. august 2008 av Sunset Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Et sitat fra That 70's Show jeg så her om dagen falt i smak. Red fortviler over sin løse datter, hvorpå han sier følgende; "Who's gonna buy a cow, when they get the milk for free?" Lenke til kommentar
Theresese Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 "Mess is a sign of life" Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) -----------------------------------------------|------------------------------------------------- -----------------------------------------------|------------------------------------------------- ----------------------------------------------\|/------------------------------------------------ Endret 3. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 "Det er bedre å angre på noe du har gjort, enn å angre på noe du kunne ha gjort" Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 "Common sense is not so common" - Voltaire "Denial ain't just a river in Egypt" - Mark Twain Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Always look on the bright side of life Er også mitt livs-motto. Det kan jeg skrive under på. Samme her Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 "Det er bedre å angre på noe du har gjort, enn å angre på noe du kunne ha gjort" Ikkje så forskjellig fra mitt bidrag 7 poster opp Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Siterer Dr. Cox frå Scrubs: "This moment is so great I wanna have sex with it" og litt seinare: "By the by, this moment is so great, I'd cheat with that other moment from before, marry this one, and raise a family of tiny little moments" Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 You'll never get porridge without dogpee Fantastisk. Rent fantastisk. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Noen som har sakt "Get rich or die trying" get rich or die trying er riktig nok ingen bra sitat, tenk litt på det Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Homer Simpsons: "I have three kids and no money! Why can't i have no kids and three money?" Lenke til kommentar
problemer Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hva er ditt favoritt sitat? Mitt er: "Thats is a very discrimminating way to talk about these bitches!" Ali G In tha house *Emnefelt forbetra av moderator* Det finnes 2 typer mennesker, dem som kommer først og skaper noe, og dem som kommer etter og kritiserer. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Noen som har sakt "Get rich or die trying" get rich or die trying er riktig nok ingen bra sitat, tenk litt på det Det kommer helt an på om det er ment å være ironisk eller ikke. Hvis det var femtiøringen som originalt sa det så mistenker jeg at det ikke var det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå