Thewiz Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Sitaten er kanskje litt ekkel, men med tanke på settingen Jack er i da han sier det gjør den bra. Jack Bauer i sesong 1 av 24: You probably don't think that I can force this towel down your throat. But trust me, I can. All the way. Except I'd hold onto this one little bit at the end. When your stomach starts to digest it, I pull it out. Taking your stomach lining with it. For most people it would take about a week to die. It's very painful. 8653426[/snapback] Mtp at man ikke klarer å overleve så lenge uten mat og drikke er det ikke så ''fantastisk'' Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Sitaten er kanskje litt ekkel, men med tanke på settingen Jack er i da han sier det gjør den bra. Jack Bauer i sesong 1 av 24: You probably don't think that I can force this towel down your throat. But trust me, I can. All the way. Except I'd hold onto this one little bit at the end. When your stomach starts to digest it, I pull it out. Taking your stomach lining with it. For most people it would take about a week to die. It's very painful. 8653426[/snapback] Mtp at man ikke klarer å overleve så lenge uten mat og drikke er det ikke så ''fantastisk'' 8656775[/snapback] Mtp smerten; jo. Så episoden hin dagen, ordentlig Gulag-tortur er det ingenting å si på. ^^ Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 “When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace.” - Jimi Hendrix Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du må ikke drive hor med din mor, for da kan du bli far til din bror. HAHA Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 favorittsitat: Its better to burn out then to fade away. favorittfilmsitat: Narrator: You're insane. Tyler Durden: No, you're insane. man må ha sett fight club for og forstå den men fortsatt Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Nietzsche is dead EDIT: Fean, noen har jo sagt det alt :/ Endret 28. september 2007 av ze5400 Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Do you expect me to talk, Goldfinger?" Bond (Sean Connery) asks as a laser beam slowly makes its way towards his groin. "No, Mr. Bond, I expect you to die!" he says with mock ridicule, before walking away. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Husker ikke om jeg har sagt det før.. men.. "Why are we as a culture more comfortable seeing two men holding guns than holding hands?" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det ligger høyt oppe på min liste og, og det er Ernest Gaines som sa det. ^^ Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) "As useless as a dick on a pope!" -Fra Planet Terror Endret 19. oktober 2007 av NisseGutteN Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 "My lifestyle determends my deathstyle" - James Hetfield Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Alt er fra Bill Hicks. "After the show, a guy walked up to me and said "You're cracking me up! I was about to spit!" "Uh... sorry?" "No, I loved it! I want you to meet my wife and sister!" And there was one girl standing there?" "I went to a waffle house, I'm not proud of it, but I was hungry. So I'm sitting there, eatin asnd reading a book when a waitress walkes up to me and asks "What are you reading for?" Not what am I reading, but what am I reading for? Well, I guess I read for a lot of reasons, but one of the main ones is so I don't end up being a f.ucking waffle waitress." "I was so drunk that when the cops pulled me over, I thought I was arrived at another club and started dancing to their lights." (om opptøyene in LA) "You're in a truck, they're on foot - I think I see a way out of this!" (samme opptøyer) "Sorry, tried stopping once. It didn't quite work out for me." "I was a weekend drinker. I used to start on Saturdays and, uh, Fridays." "I went on the plane in LA, arrived at Heathrow several hours later and checked a newsstand "LA burns to ground." Jesus, did I leave a cigarette or what?" Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 "Å pule hun der må værre det samme som å kaste en loff i en gymsal" noen som tok den eller? Lenke til kommentar
cnon Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 "In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 "My lifestyle determends my deathstyle" - James Hetfield *pirk* Det er vel egentlig Kirk Hammet "sitt" sitat, det er nemlig hans personlige mantra fra religionen han tror på. Man hører at han sier det (og foreslår sitatet) bl.a på Some Kind of Monster DvDen. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 ^^ Korrekt. Slik jeg har forstått det er det en del av buddhismen. Er sikkert en del av karmaopplegget. Mine favorittsitat er derimot: "I choose to live, not just exist" - James Hetfield i et brev til fanklubben etter han dro på rehab. "He who wants a rose must respect the thorn" - et persisk ordtak jeg la merke til i Susan Kays bok om Phantom. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 "A lie told often enough becomes the truth." - Vladimir Ilyich Ulyanov (1870 - 1924) "I'll do my best." "Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!" - The Rock Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 "Jenter er som skogsnegler. De har sikkert en hensikt, men ingen vet hvilken". Tommy! (Tommy og Tigern!) Altså Bill Watterson. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Mitt favorittsitat er logisk nok det sitatet jeg har valgt å ha i signaturen min: I'm not dumb. I just have a command of thoroughly useless information", Calvin. (Bill Watterson). Føler sitatet gjelder meg like godt som Tommy. Endret 13. juli 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 My ass, your face, whats the difference ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå