MarKra Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Disse er ganske bra: "It's human to error, to really mess up you need a computer." "Someone told me to get a life, but I don't know where to download one..." Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) If something is stuck, force it. If it breaks it needed replacing anyway ... If something can't be fixed using duct-tape, it can be fixed using more duct-tape. Endret 20. februar 2007 av Emomilol Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Og så er det George W Bush som har kommet med mange gullkorn: -"Det er ingen tvil i min sjel, ikke en eneste tvil i min sjel, om at vi kommer til å mislykkes." -"I NASA er verdensrommet fremdeles høyt prioritert." -"Jeg føler meg beæret over å få ta en modig iraker i hånden, som har fått hånden sin kuttet av av Saddam Hussein." -"Jeg håper når dere kommer ut herfra, vil dere si, hva sa han?" -"Hvis vi sprengte hverandre i luften, ville verden være trygg." Og min favoritt: -"Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller." Endret 20. februar 2007 av IamBored Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Vel, sitater. Jeg har et par i signaturen min. Hva syntes folk om denne: "Livet er for kort til å drikke dårlig rødvin!" ? Simon Aldra: På side 20, nevner du i et innlegg en mattelærer med 196 i IQ, dette er svært uvanlig. Hvor er det denne mannen er lærer, og har du kanskje et navn på personen? Jeg innebefatter en del av disse "poengene" selv, og er nysgjerrig. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 De sabla klovnene er reinspikka onskap. Jeg mener det, de venter bare på og ta over kloden og de vil "utrydde oss alle". -"utrydde oss alle" -"utrydde oss alle" -"utrydde oss alle" -"utrydde oss alle" Sitat fra Billy og Randi (Cartoon Network) Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 De sabla klovnene er reinspikka onskap.Jeg mener det, de venter bare på og ta over kloden og de vil "utrydde oss alle". -"utrydde oss alle" -"utrydde oss alle" -"utrydde oss alle" -"utrydde oss alle" Sitat fra Billy og Randi (Cartoon Network) 8466591[/snapback] Lurer på om jeg faktisk husker den episoden Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 De sabla klovnene er reinspikka onskap.Jeg mener det, de venter bare på og ta over kloden og de vil "utrydde oss alle". -"utrydde oss alle" -"utrydde oss alle" -"utrydde oss alle" -"utrydde oss alle" Sitat fra Billy og Randi (Cartoon Network) 8466591[/snapback] Lurer på om jeg faktisk husker den episoden 8466679[/snapback] Den er ganske kul, han gjentar "utrydde oss alle" hele tiden Bra serie med over 60 episoder Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Absolutt.. Kanskje få tak i dem når jeg kommer meg hjem Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Her er et av mine favoritt sitat, det er fra Privateer I: "I don't mind that you tried to kill me, but protecting myself against your kind is expensive and I'm on a budget!" Her er det andre favoritt sitat: "The most common elements in the universe are: Hydrogen and stupidity." Eller så har dere alltids en god en fra Murphy's law: "Alt som kan gå galt, vil gå galt. Helst på værst tenkelig tidspunkt." Samme, men utvidet (husker ikke helt hvem som skrev utvidelsen): Alt som kan gå galt, vil gå galt. Helst på værst tenklig tidspunkt. Hvis det ikke går galt, så kommer det sikkert til å gjøre det neste gang du prøver." Også har vi et fra Asterix og Obelix (tegneserien altså): Julius Cæsar: "Jeg kom, jeg så og jeg kunne ikke tro mine egene øyne." Endret 25. april 2007 av lordwolfy Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Haha, jeg likte spesielt favorittsitatet ditt. Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ellers så har vi jo sitatet fra Kill Bulljo traileren: Dama: "Jompa, jeg føler at det er noe mellom oss." Jompa: "Slapp av, det er bare pikken min." Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Ellers så har vi jo sitatet fra Kill Bulljo traileren: Dama: "Jompa, jeg føler at det er noe mellom oss." Jompa: "Slapp av, det er bare pikken min." 8472386[/snapback] Jeg har enda ikke sett den.. så hysj! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Ymse fra bash.org <tatclass> YOU ALL SUCK DICK<tatclass> er. <tatclass> hi. <andy\code> A common typo. <tatclass> the keys are like right next to each other. <xterm> The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself? <mage> what should I give sister for unzipping?<Kevyn> Um. Ten bucks? <mage> no I mean like, WinZip? <NES> lol<NES> I download something from Napster <NES> And the same guy I downloaded it from starts downloading it from me when I'm done <NES> I message him and say "What are you doing? I just got that from you" <NES> "getting my song back fucker" <i8b4uUnderground> d-_-b<BonyNoMore> how u make that inverted b? <BonyNoMore> wait <BonyNoMore> never mind <tag> Ouroboros: lets play Pong<Ouroboros> Ok. <tag> | . <Ouroboros> . | <tag> | . <Ouroboros> . | <tag> | . <Ouroboros> | . <Ouroboros> Whoops <Th3No0b> Im going to be the next hitler<Th3No0b> Im going to kill all the jews and 1 clown <RageAgainsttheAmish> why the clown <Th3No0b> See? no one cares about the jews <RageAgainsttheAmish> lmao Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 IronChef Foicite: well, there's a lot of reasons IronChef Foicite: i mean, roses only last like a couple weeks IronChef Foicite: and that's if you leave them in water IronChef Foicite: and they really only exist to be pretty IronChef Foicite: so that's like saying IronChef Foicite: "my love for you is transitory and based solely on your appearance" IronChef Foicite: but a potato! IronChef Foicite: potatos last for fucking ever, man IronChef Foicite: in fact, not only will they not rot, they actually grow shit even if you just leave them in the sack IronChef Foicite: that part alone makes it a good symbol IronChef Foicite: but there's more! IronChef Foicite: there are so many ways to enjoy a potato! you can even make a battery with it! IronChef Foicite: and that's like saying "i have many ways in which I show my love for you" IronChef Foicite: and potatos may be ugly, but they're still awesome IronChef Foicite: so that's like saying "it doesn't matter at all what you look like, I'll still love you" Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Prøvd å kalle kjæreste/samboeren for en potet? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Prøvd å kalle kjæreste/samboeren for en potet? 8475051[/snapback] HAhahaha, det tør jeg ikke Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Hadde ikke jeg vært singel ATM hadde jeg f.. meg gjort det.. Se reaksjonen.. EDIT: Når du forklarer hva du mente med det etterpå.. får hun dårlig samvittighet.. til din store nytelse Endret 26. april 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Når du forklarer hva du mente med det etterpå.. får hun dårlig samvittighet.. til din store nytelse 8475070[/snapback] Hmm, en god idé, det skal jeg teste ut på en venninde Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Når du forklarer hva du mente med det etterpå.. får hun dårlig samvittighet.. til din store nytelse 8475070[/snapback] Hmm, en god idé, det skal jeg teste ut på en venninde 8475076[/snapback] Hehe, det må jo bare fungere.. Eller? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hehe, det må jo bare fungere.. Eller? 8475212[/snapback] Jeg tror du får fitte da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå