k1mzor Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Dont make anyone you're everything.. Because when their gone, you've got nothing. It aint about how hard you hit. It's about how hard you can get hit, and keep moving forward. Lenke til kommentar
Vegardus Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Mor Åse kan ikke fly. En sten kan ikke fly. Ergo er mor åse en sten! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Diverse sitater her. Her er noen av de: All aboard the Midtown Express...TO HELL! My name is Duke Nukem - and I'm coming to get the rest of you alien bastards! I don't know who you are, where you are from, or what you want... But if you threaten my freedom... I'll kill you. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Mitt favorittsitat er helt klart dette: JEg vet ingen ting om 3. verdenskrig, men jeg kan si en ting for sikkert: den fjerde vil blir kjempet med stikker og stein. Jeg tror det var sånn Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Tupac Shakur: I'm not saying I'm gonna change the world, but I guarantee that I will spark the brain that will change the world. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) I'd rather die like a man, than live like a coward In Heaven all the interesting people are missing. Endret 8. januar 2007 av Loeve Lenke til kommentar
roflol3D Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 I'd rather die like a man, than die like a coward 7669709[/snapback] ..live like a coward kanskje? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Rettet opp nå, til tross for at du bommet litt Endret 8. januar 2007 av Loeve Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Se signatur, mitt favorittsitat. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 "Det er trygt å kræsje med en volvo, så lenge du kjører en Saab" Husker ikke hvem som sa det, men ifølge "madonna gåten" så var det enten Churchill eller ibsen. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Mitt favorittsitat er helt klart dette:JEg vet ingen ting om 3. verdenskrig, men jeg kan si en ting for sikkert: den fjerde vil blir kjempet med stikker og stein. Jeg tror det var sånn 7669014[/snapback] Jeg tror det var Einstein. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) "We must be getting close to the airport. I see airplane. Boom. Airplane. Boom. Wait what are you doing. you missed airport. dont go down alley way. I have bomb." eller... "My neighbor Nushuktan Tulyiagby is still assholes. I get iPod, he get iPod mini. Haha! Everyone know iPod mini for girls! " Endret 8. januar 2007 av Elyzium Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Sitatet i signaturen min. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Adam Savage fra Mythbusters. "I reject your reality, and substitute my own." Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Jeg har to som jeg liker godt: "The only difference between the stupid and the genious is that the genious has limits." Husker ikke hvem som sa det, men tror det var Einstein. Den andre er: "saccosekk er jo ganske relevant, da." Bare så det på en blogg til en venn av meg. Vet ikke om det er en mening i det, men mer nonsens skal du lete lenge etter :!: EDIT: eller så er det jo den som står i signaturen min da Endret 19. februar 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) "Glede er ikke morro"- Knut Hamsun "Now, I'm tired of this. Let's get these motherfucking snakes of this motherfucking plane!"- Snakes on a plane. "A certain death. Small chances of success. What are we waiting for?"- Gimli, The Lord of The Rings. Og selvfølgelig Homer Simpson: "To Alcohol! The cause of, and solution to, all life's problems." "Don't eat me! I've got wife and children! Eat them!" "I am smart! S-M-R-T!" Endret 19. februar 2007 av IamBored Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 "Alt godt sagt av en annen tilhører meg", kan vi jo starte med, det er min forklaring på hvorfor jeg stadig bruker sitater når jeg snakker i dagliglivet, og ironisk nok er det sitert fra Seneca. "En optimist er et menneske som ikke oppfatter tingene så tragiske som de i virkeligheten er." Albert Camus Grunnen til at vi alle så gjerne tenker godt om andre er at vi er redde for oss selv. Optimisme beror bare på angst. Oscar Wilde Fantasi er vel så viktig som kunnskaper. Albert Einstein 'Sunn fornuft' er bare summen av alle de fordommer du har tillagt deg når du fyller atten -Albert Einstein Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 We have nothing to fear, but fear itself. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Yogi Berra har sagt mye lurt. || || || \/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå