Gå til innhold

Hva er ditt favorittsitat?

FpsStu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Diverse sitater her.

Her er noen av de:

All aboard the Midtown Express...TO HELL!

My name is Duke Nukem - and I'm coming to get the rest of you alien bastards!

I don't know who you are, where you are from, or what you want... But if you threaten my freedom... I'll kill you.

Lenke til kommentar

Mitt favorittsitat er helt klart dette:

JEg vet ingen ting om 3. verdenskrig, men jeg kan si en ting for sikkert: den fjerde vil blir kjempet med stikker og stein.

Jeg tror det var sånn

Lenke til kommentar

"We must be getting close to the airport. I see airplane. Boom. Airplane. Boom. Wait what are you doing. you missed airport. dont go down alley way. I have bomb."

eller...

"My neighbor Nushuktan Tulyiagby is still assholes. I get iPod, he get iPod mini. Haha! Everyone know iPod mini for girls! "

Endret av Elyzium
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har to som jeg liker godt:

"The only difference between the stupid and the genious is that the genious has limits."

Husker ikke hvem som sa det, men tror det var Einstein.

Den andre er:

"saccosekk er jo ganske relevant, da."

Bare så det på en blogg til en venn av meg. Vet ikke om det er en mening i det, men mer nonsens skal du lete lenge etter :!:

EDIT: eller så er det jo den som står i signaturen min da :roll:

Endret av Comprade
Lenke til kommentar

"Glede er ikke morro"- Knut Hamsun

"Now, I'm tired of this. Let's get these motherfucking snakes of this motherfucking plane!"- Snakes on a plane.

"A certain death. Small chances of success. What are we waiting for?"- Gimli, The Lord of The Rings.

Og selvfølgelig Homer Simpson:

"To Alcohol! The cause of, and solution to, all life's problems."

"Don't eat me! I've got wife and children! Eat them!"

"I am smart! S-M-R-T!"

Endret av IamBored
Lenke til kommentar

"Alt godt sagt av en annen tilhører meg", kan vi jo starte med, det er min forklaring på hvorfor jeg stadig bruker sitater når jeg snakker i dagliglivet, og ironisk nok er det sitert fra Seneca.

"En optimist er et menneske som ikke oppfatter tingene så tragiske som de i virkeligheten er."

Albert Camus

Grunnen til at vi alle så gjerne tenker godt om andre er at vi er redde for oss selv. Optimisme beror bare på angst.

Oscar Wilde

Fantasi er vel så viktig som kunnskaper.

Albert Einstein

'Sunn fornuft' er bare summen av alle de fordommer du har tillagt deg når du fyller atten

-Albert Einstein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...