Petrvs Romanvs Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 If you can spend a perfectly useless afternoon in a perfectly useless manner, you have learned how to live. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 HAHA! Kom på russekortet til ein eg kjenner: "Unge jenter trenger også en støtte opp gjennom livet." Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 fra "Ghost Dog: The Way of the Samurai" The Way of the Samurai is found in death. Meditation on inevitable death should be performed daily. Every day when one's body and mind are at peace, one should meditate upon being ripped apart by arrows, rifles, spears and swords, being carried away by surging waves, being thrown into the midst of a great fire, being struck by lightning, being shaken to death by a great earthquake, falling from thousand-foot cliffs, dying of disease or committing seppuku at the death of one's master. And every day without fail one should consider himself as dead. fra samme film Sonny Valerio: "If a warrior's head were to be suddenly cut off, he should still be able to perform one more action with certainty." What the fuck does that mean? Ray Vargo: It's poetry. The poetry of war. neste tror jeg ingen kommer til å klare .. utenom CFD .. og muligens Telco .. men han er borte fra forumet.. The truth is usually just an excuse for a lack of imagination." Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Ikke nok minne til å avslutte paint Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 At tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 "It is better to die on your feet than to live on your knees" "Politicians are the same all over. They promise to build a bridge even when there is no river." "Hiroshima '45, Tschernobyl '86, Windows '98" Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 "All Your Base Are Belong To Us!!" -Japanske spill produsenter som er ustødig på engelsk "fck you" -?? Og mange andre som alerede er postet... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Se sig.... "This is not the end, this is not even the beginning of the end; but it is - perhaps - the end of the beginning" - Winston C "Jeg kom, jeg så, jeg forsvant" Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 "Its a hope hanging in a fishing snore" -Nils Arne Eggen Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 QED (quad erat demonstrandum) = hvilket er bevist Er ikke QED=hvilket skulle bevises? (mener en lærer momlet noe om det en gang) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 fra "Ghost Dog: The Way of the Samurai"The Way of the Samurai is found in death. Meditation on inevitable death should be performed daily. Every day when one's body and mind are at peace, one should meditate upon being ripped apart by arrows, rifles, spears and swords, being carried away by surging waves, being thrown into the midst of a great fire, being struck by lightning, being shaken to death by a great earthquake, falling from thousand-foot cliffs, dying of disease or committing seppuku at the death of one's master. And every day without fail one should consider himself as dead. fra samme film Sonny Valerio: "If a warrior's head were to be suddenly cut off, he should still be able to perform one more action with certainty." What the søren ta does that mean? Ray Vargo: It's poetry. The poetry of war. neste tror jeg ingen kommer til å klare .. utenom CFD .. og muligens Telco .. men han er borte fra forumet.. The truth is usually just an excuse for a lack of imagination." Man kan velge mellom utrolig mange gode quotes fra Ghost Dog! Btw, så skal jeg vedde forumpassordet mitt på at den siste quoten har med Star Trek å gjøre Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 "Ikkje nok med at me har fått synda inn i stovene, men no skal ho også komma i fargar..." Lenke til kommentar
Zink Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Har egentlig aldri tenkt over.. Men jeg liker broderen sin t-skjorter.. "Two beer! Or not two beer! Shakesbeer" hehe, den lo jeg godt av ( ... jeg henter dunken, og heller oppi en til :wink: ) . Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Moderne versjon av siste:Veni, Vidi, Visa = Jeg kom, jeg så, jeg kjøpte. DEN var god! "Er du litt tom i magen, blir du litt tom i hue, det sa min mor" Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Full Metal Jacket (1987): Gunnery Sergeant Hartman, Drill Instructor: "Hell I like you, you can come over to my house and f.u.c.k my sister." Gunnery Sergeant Hartman, Drill Instructor: "There is no racial bigotry here. I do not look down on niggers, kikes, wops or greasers. Here, you are all equally worthless." Gunnery Sergeant Hartman, Drill Instructor: "Private Pyle, I'm gonna give you three seconds, exactly three fuckin' seconds, to wipe that stupid lookin' grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skullfuck you!" Gunnery Sergeant Hartman, Drill Instructor: "You will give your rifle a girl's name because this is the only p.u.s.s.y you people are going to get. Your days of finger-banging ol' Mary J. Rottencrotch through her pretty pink panties are over!" Sgt. Hartman minner meg forresten om min gamle fysikklærer Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Andre "Full Metal Jacket" quotes These are great days we're living, bros! We are jolly green giants, walking the earth with guns. These people we wasted here today are the finest human beings we will ever know. After we rotate back to the world, we're gonna miss not having anyone around that's worth shooting. og selvsagt.. I wanted to meet stimulating and interesting people of an ancient culture, and kill them. hvem kan ikke glemme Jokers varemerke Is that you, John Wayne? Is this me? men nå for mit obligatoriske Star trek quote "At 0800 hours station time, the Romulan Empire formally declared war against the Dominion. They've already struck 15 bases along the Cardassian border. So, this is a HUGE victory for the good guys! This may even be the turning point of the entire war. There is even a 'welcome to the fight' party tonight in the wardroom. So, I lied, I cheated, I bribed men to cover the crimes of other men. I am an accessory to murder. But the most damning thing of all, I think I can live with it, and if I had to do it all over again, I would. Garak was right about one thing, a guilty conscience is a small price to pay for the safety of the Alpha quadrant. So I will learn to live with it. Because I can live with it. I CAN live with it." ikke fans vil ikke finne den spennende .. men legg til en konge historie og en utmerket "preformens" av Avery Brooks og vips .. KONGE! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Min favoritt sitat: "Dyslektikere de som ikke har lært å skrive skikkelig" av Jimmy pop. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 En dag går alt til helvete 42 Why drink and drive when you can jump off a building and die Selv hvor mye optimist man er så må man ikke gå rundt og tro for godt om livet sitt, da er nedturene værst Man kommer ikke langt uten å sjanse litt De to siste har jeg kommet på akuratt nå som jeg satt her med tanke på hvor mye ting går til helvete på jobb akuratt nå og ikke minst at jeg ikke tok den jobben jeg kunne ha fått, selv om det betydde å gå ned i lønn og flytte til Oslo. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Kom nettop på et sitat/spørsmål som jeg så på en signatur på et annet forum: Kor mang divisjona har Paven?? HÆ??? - Sint Josef Stalin etter et stabsmøte i 1939 Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Kanskje ikke helt ordrett, men det er år og dag siden jeg hørte det: "Den dagen jeg står med en fot i kisten vil jeg si sannheten om kvinnen. Deretter vil jeg raskt trekke den andre foten inn og lukke lokket over meg." - Leo Tolstoj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå