Sirslask Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Tror jeg leste det på forumet men here it comes: Roses are red violets are blue. All of my base are belong to you. syntes den er fin jeg Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Min favoritt sitat: "Vi er ikke grådige, vi vil bare ha mer" Fra ITAVISEN Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 "Ida, du er ikke den skarpeste kniven i skuffen, men du ville sannelig gjort en skje sjalu!" Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) "dont drink water, fish fuck in it" så den i en russe katalog kanskje ha den på russe korte.....ellers liker jeg denne tråden siden kanskje noen ider til russe kortet mitt Endret 8. november 2006 av TRibal89 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 "Jeg er ikke dum, jeg har bare litt uflaks når jeg tenker" 6853209[/snapback] Haha!! Hvor har du det ifra? :!: 7244056[/snapback] Fra en kompis Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 "jippi ka yay, motherfucker" Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) jeg synes også en ting som de sa på slanke krigen usa som jeg fikk latter krampe av ver gang jeg hørte "your the weaks bigest loser" Endret 8. november 2006 av TRibal89 Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 "hun er jo ko-ko!" "hei, sjef. vær litt forsiktig, morra mi er halvt gjøk" - sannheten om rødhette Lenke til kommentar
fomle_ Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. Tyler Durden, "Fight Club". Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 -Okay, I just watched a guy puke in a glass, then drink it again.-Congratulations, you now know how congress operates. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 "We are all going to die, it's just a matter of how and why!" fra Braveheart Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 "Det e lov å sjå på meny'n, så lenge du et heme!" Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Fra en venn:Det er bedre å pisse på saga enn å sage på pissen... Det er bedre å pisse på mosen enn å mose pissen. Det er bedre å pisse på steinen enn å steine pissen. Det er bedre å pisse på asfalten enn å sfaltere pissen. Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen. 1584143[/snapback] Det er bedre å kødde med grisen enn å grise med kødden... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 "We can never see past the choices we have..." Orakelet i The Matrix. Hun har så utrolige mange bra sitat! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Tror jeg leste det på forumet men here it comes: Roses are red violets are blue. All of my base are belong to you. syntes den er fin jeg 7244270[/snapback] "Roses are #FF0000 Violets are #0000FF All my base are belong to you" Liker den med fargekoder bedre Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) "First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win."-Mahatma Ghandi. Digger det, for det har virkelig meining over seg. Eventuelt: "I Never Fucked Anybody Over In My Life, Who Didn`t Have It Comin` To `Em. You Got That? All I Have In This World Is My Balls, And My Word, And I Don`t Break `Em For No One. You Understand?"-Antonio Montana Endret 10. november 2006 av Doughman Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Se sig. Genialt sitat. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 et ganske genialt et faktisk som jeg plukket opp på tv: ''Stillhet kan ikke siteres feil'' Lenke til kommentar
zatux Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 "Alle er like gamle, men til hver sin tid." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå