Skarstard Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) "I reject you reality and substitute my own." - Adam Savage Endret 4. mai 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Opp i alle sitatene slenger jeg med en del bra: (fotballsitater) Det er aldri noen fordel å tape kamper Arne Erlandsen Norge har en tendens til å slippe inn mål når motstanderen har ballen Arne Scheie Og nå til andre episode av fotballkampen Dagsrevyen-dame på NRK En kjekkas som tror han er noe (om Magne Hoseth) Erik Hagen Når Erik Nevland scorer blir det mål Ernst A. Lersveen Formasjonen til Hviterussland minner om kinasjakk Ernst A. Lersveen Vålerenga i en 4-4-1-2-formasjon i dag Harald Bredeli Han hadde spenst som en tepose Ivar Hoff Det var et utrolig skudd, bare så synd det går midt på keeper Ivar Hoff Det var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger. Ivar Hoff Her gjør Kaasa alt selv, med god hjelp av Pascal Simpson Ivar Hoff Han ser ikke akkurat ut som et fruktfat (om Solskjær) Ivar Hoff Det er tullete at spillere har nummer 28,67, 99 osv. på ryggen. Det er mulig de synes det er kult Ivar Hoff Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd Ivar Hoff Speaker'n oppfordret publikum til å gi fra seg ballen når den ble sparket opp på tribunen. Jeg hadde sagt: Ta den med hjem og tren teknikk. Ivar Hoff Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp! Ivar Hoff Straffespark er nesten like enkelt som å ta avspark Ivar Hoff Nå skal vi hjem og snu kjerringa Jørn Jamtfall Vi vet bare en ting, hadde det vært Flo som skulle ha slått Riise hadde han sikkert bommet Kjernen Jeg er ikke en mann med steinansikt uten humor Kjetil Rekdal Det er bedre at I tar den enn at du bommer Kjetil Rekdal i en straffekonkurranse Han har spenst som et strykejern (om Svindal Larsen) Mini Det jeg husker best fra landslagskarrieren var den ene gangen jeg fikk en pasning fra Jan Åge Fjørtoft Mini We play with 2 stoppers and 3 spisses Nils Arne Eggen Det var jo et elendig forsvarsspill. Og spesielt Christer Basma gjør mye tøv. Det ser ut som han var gipset på begge beina. Nils Arne Eggen Tvangsforet gås i bobledress (om Nils Arne Eggen) Otto Jespersen I kampen mellom Sverige og Nigeria leder Nigeria 1-0. Ja, nå får jeg akkurat melding på øret om at Sverige har utlignet til 0-0 Programvert på God Morgen, Norge Nå er det faen meg tolv negere på banen Rolf Hovden Nå er det så mye bråk på banen at dommeren burde hatt trompet Svein Mathiesen Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere Svein Mathiesen Puh, så varmt det er… nå tenker jeg at dommeren er våt i dusken sin (om kvinnelig dommer) Terje Dalby Det var en kjempenorsk sjanse Terje Dalby Nå har Vålerenga ringt etter orienteringsverdensmester Hanne Staff for å få hjelp til å finne Stabæks mål Thor Eggen Liverpool kan ikke legge seg bakpå og ri på null-null fordi de har sluppet inn et mål Øyvind Alsaker Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg fikk et nytt under en diskusjon om tjenestevalg på sesjon i dag, som nå er å finne ukreditert i min signatur. Jeg føler at det sitatet summerer opp Forsvarets personell på en fin måte. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Bond: Do you expect me to talk? Ukjent navn: No mr Bond i expect you to die! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Bond: Do you expect me to talk? Auric Goldfinger: No mr Bond i expect you to die! 6042485[/snapback] Fikset Lenke til kommentar
cerion Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Det sitatet jeg synes mest om for tiden, er et av Barry Lopez; "How is one to live a moral and compassionate existence when one is fully aware of the blood, the horror inherent in life, when one finds darkness not only in one's culture but within oneself? If there is a stage at which an individual life becomes truly adult, it must be when one grasps the irony in its unfolding and accepts responsibility for a life lived in the midst of such paradox. One must live in the middle of contradiction, because if all contradiction were eliminated at once life would collapse. There are simply no answers to some of the great pressing questions. You continue to live them out, making your life a worthy expression of leaning into the light." Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Noen morsomme Irc-sitater: "<NES> lol <NES> I download something from Napster <NES> And the same guy I downloaded it from starts downloading it from me when I'm done <NES> I message him and say "What are you doing? I just got that from you" <NES> "getting my song back fucker" "<Sui88> 67% of girls are stupid <V-girl> i belong with the other 13%" "<na-dragon> Who would win in a fight? A Z-Fighter from dragon ball z, or a jedi master? <jonblake> Well, thats a good question, there are alot of things that need to be factored in <jonblake> Z fighters can fly, shoot big balls of energy, go really fast, and teleport etc <na-dragon> Yes but a jedi master can see all of that happen before he does it, and he has a light saber.. <jonblake> I guess this is one of those things in life we will never really know <Vyse> GOD DAMNIT, Has either one of you ever even SEEN what a pussy looks like?" "<[bAC]Draxon|TWL> "The animals will hear!" bellowed the ear licking penguin as the awesomely endowed midget sucked her oozing charlies and plugged his purple middle leg into her festering cunt. <[bAC]Draxon|TWL> oops <[bAC]Draxon|TWL> wrong window <d|syztem> what the FUCK" :!: Og min favoritt: "<Cthon98> hey, if you type in your pw, it will show as stars <Cthon98> ********* see! <AzureDiamond> hunter2 <AzureDiamond> doesnt look like stars to me <Cthon98> <AzureDiamond> ******* <Cthon98> thats what I see <AzureDiamond> oh, really? <Cthon98> Absolutely <AzureDiamond> you can go hunter2 my hunter2-ing hunter2 <AzureDiamond> haha, does that look funny to you? <Cthon98> lol, yes. See, when YOU type hunter2, it shows to us as ******* <AzureDiamond> thats neat, I didnt know IRC did that <Cthon98> yep, no matter how many times you type hunter2, it will show to us as ******* <AzureDiamond> awesome! <AzureDiamond> wait, how do you know my pw? <Cthon98> er, I just copy pasted YOUR ******'s and it appears to YOU as hunter2 cause its your pw <AzureDiamond> oh, ok." Herregud, noen mennesker er så utrolig dumme! Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 “The pen is mightier than the sword if the sword is very short, and the pen is very sharp” -Terry Pratchett "Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life." -Terry Pratchett Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) "I have to ask you about The Penis Mightier" - Sean Connery Endret 4. mai 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Fra Yufuk Isbilen: "Hvorfor ringer du til isbilen?" "Jeg skal ha is, hva faen tror du" En til: "Da må du ringe Hjem-Is" "Hjem-Is?" "Ja" "Takk skal du ha. Hadet" "Hadet" *etter 2 sek* "HORE!" Genialt :!: Endret 12. mai 2006 av SN25P Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 "Ignored, HOOOOOOOOOOO!" Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 "We don't quit half-time, ma'm. You don't know it score, untill you score" - Steve Stiffler Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Event Horizon - Liberate tu temet ex inferis (Redd deg selv fra helvete) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Erru stibbin ell? 6088230[/snapback] Eventuelt: Bær deg ått, di stibbine hore. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Homer: Without TV, it's hard to tell when one day ends and the other begins. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Bones heal, but glory is forever. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Mæn ass, siterer en lærer. Han blir kjempesur. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 " Without music, life is a journey through the desert " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå