Leontodon Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Sara Sidle: Technically, that makes you a cannibal. Grissom would be proud. Greg Sanders: Grissom would have tasted it on purpose. Warrick Brown: Only clue he's got is a missing boat, which sucks because... it's missing. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 "Pass på at det du får er noe du liker, ellers blir du tvunget til å like det du får" 5437169[/snapback] Favoritt sitatet til en kompis av meg... Han bruker det til det er godt for Et til så jackie brown på tv2 i går : Ak 47 when you absolutly, positively got to kill every motherfucker in the room... Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Har du ballene dine i neven, ikke knytt den. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 "Never argue with an idiot. They'll only drag you down to their level and beat you on pure experience." Har brukt den for å avslutte diskusjoner med brødrene mine i årevis. De er 16 år nå og fatter fremdeles ikke meningen i sitatet. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 er du i tvil, drep... godt ordtak fra rambo Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Any fool with fast hands, can grab a tiger by the balls. But it keeps a hero to keep on squeezing. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 *sette på gatas* "suser ganske mye for jeg ække så god på fakta, ække så god til å elske folket, men jeg er god til å hate mekta!!" vakkert Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) ooh, *bytte* Er du på PC eller på konsåll er nøyaktig det samma, bare du hater snut og snyltere og får lov av mamma! EDIT: byttet igjen: Det ekke slik at USA liker å myrde, nei langt ifra det er den hvite manns byrde! Endret 27. februar 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 ooh, *bytte*Er du på PC eller på konsåll er nøyaktig det samma, bare du hater snut og snyltere og får lov av mamma! EDIT: byttet igjen: Det ekke slik at USA liker å myrde, nei langt ifra det er den hvite manns byrde! 5672765[/snapback] Jaja, mens vi er igang med Gatas; "Det går ti ledere på en aktivist" Eller hva med; "Er det homofili, eller fobi, som er perverst?" Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 "If something's hard to do, then it's not worth doing" -Homer Simpsons Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Er det ikke brudd på treordsregel i emnetittelen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 se min vidunderlige signatur 5723264[/snapback] Forresten, jeg så nettopp en episode av Mythbusters og jeg hørte klart og tydeligt at han sa "I reject the reality and substitute my own.", akkurat som jeg har påstått hele tiden "Life's hard, and then you die..." Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Er det ikke brudd på treordsregel i emnetittelen ? 5723494[/snapback] Tråden er to og et halvt år gammel. ex0n: Det nekter jeg å tro. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Forresten, jeg så nettopp en episode av Mythbusters og jeg hørte klart og tydeligt at han sa "I reject the reality and substitute my own.", akkurat som jeg har påstått hele tiden "Life's hard, and then you die..." 5723630[/snapback] Hey guess what, du tar feil. Lenke til kommentar
Jonny Bruvik Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 The lord tells me he can get me out of this mess.... But he's pretty sure, you're fucked! (Braveheart) Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 EDIT: byttet igjen: Det ekke slik at USA liker å myrde, nei langt ifra det er den hvite manns byrde! 5672765[/snapback] Hvilken side er du på? Det står Capitalism i avataren din, mens du hører på gatas? Gruppa som leverer den rødeste kommunist-propagandaen i norge. Personlig syns jeg Gatas suger. De elsker å hate USA bare fordi det er sosialt akseptert. Det er liksom en mening du kan ha uten at det får konsekvenser. Ganske klisje og pinglete i mine øyne. Gi meg noen som tør kødde med f.eks Islam på samme måten... DA! er du tøff On-topic: Peter Griffin: "That's the most intelligent thing I've ever heard anyone say about anything" Lenke til kommentar
Jordi Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 If you can still access the taps, there aren't enough dishes in the sink to bother wash up yet.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Knowledge is the power. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå