Lolliken Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Kom på en til: * Eit høl er et høl, og eit høl ska tettast! - Skitings kompis på byn Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Kom på en til: * Eit høl er et høl, og eit høl ska tettast! - Skitings kompis på byn 5376614[/snapback] Full venninne.. "Jeg har ikke hatt sex på lenge, skal vi dra hjem og bake småkaker, så mamma vet at det virker?" Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hehe håper du eller han som ble spurt sa ja helt spotanisk Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hehe håper du eller han som ble spurt sa ja helt spotanisk 5376951[/snapback] Antar det, hun er søt. Har jo kjennings klassiker, "du er så støvete, la meg feie over deg.." Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 People don't vanish, it's a molecular impossibility. -Gil Grissom Lenke til kommentar
trallulei Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) det beste med skituren er det som kommer etterpå - pusur edit: leif Endret 4. januar 2006 av trallulei Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Tegneserier også nå? Jeg lurer på om George Washington følte seg dum når han spiste banan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) People don't vanish, it's a molecular impossibility.-Gil Grissom 5381227[/snapback] Den der var jo faktisk litt god da Life is not measured by the breaths we take, but by the moments that take our breath away. EDIT: When they put unknown at the end of a quote, that means they probably don't know how to spell anonymous :!: Endret 4. januar 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 husker ikke hvem som sa det og om det er rett men det gikk litt sånn her: "I would rather getting stabbed multiple times with an icepick than being talked about by others" Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 "Skål for våre foreldres barn!" -Rygge Rhønhjul-gruppe "Old enough to pee, old enough for me!" -Lettere stygg den der da men... Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 The sun will rise and the sun will set tomorrow. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 "There's no time to discriminate, hate every motherfucker that's in your way" -Marilyn Manson "If ignorance is bliss, then knock the smile off my face!" -Rage against the machine Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Skrevet av Bjørnstjerne Bjørnson wiki 1. Ja, vi elsker dette landet, Yes, we love this country som det stiger frem, as it rises forth, furet, værbitt over vannet, rocky, weathered, above the sea, med de tusen hjem. with those thousand homes. Elsker, elsker det og tenker Loving, loving it and thinking på vår far og mor about our father and mother og den saganatt som senker and the saga night that sends drømme på vår jord. dreams to our earth. Og den saganatt som senker, And the saga night that sends, senker drømme på vår jord. sends dreams to our earth. Norway, thine is our devotion, Land of hearth and home, Rising storm-scarr'd from the ocean, Where the breakers foam. Oft to thee our thoughts are wending, Land that gave us birth, And to saga nights still sending Dreams upon our earth, And to saga nights still sending Dreams upon us on our earth Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) 60% of the times, it works EVERY time... -Anchorman edit: leif. Endret 5. januar 2006 av BurTMastA Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Fenriz (Gylve Nagell) - drums (ex-Isengard (Nor), Valhall, ex-Neptune Towers, ex-Dødheimsgard, ex-Storm) Det kom på meg som et ekorn fra åpen himmel. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 America's health care system is second only to Japan... Canada, Sweden, Great Britain... well, all of Europe. But you can thank your lucky stars we don't live in Paraguay! Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Put your trust in God, but keep your powder dry Oliver Cromwell Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 For every minute you're angry, you waste 60 seconds of happiness... Husker ikke hvordan jeg kom på det, men ble inspirert av et annet sitat jeg så en gang Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 "Pass på at det du får er noe du liker, ellers blir du tvunget til å like det du får" "En diplomat er en person som tenker seg om to ganger før han lar være å si noe" Love them! Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Kjetil sier: Drikker meg ikke helt pæra full lenger. Lei av å spy.. Bakke.. sier: spyinga er grei.. men takler ikke synet av all alkoholen som går rett ned i dass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå