Dragon Hunter Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 "Look, people get drunk ... People chase girls. And the point is, it's a hell of a lot better for them to get drunk than to take drugs. It's better to chase girls than boys." -- Richard Nixon Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) er egentlig ikke noe sitat, heller noe jeg har "lært" og vidreført fra farfaren min: -Jeg har rett, til det motsatte er bevist- edit: leif Endret 15. juni 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
loqron Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Fra Harold and Kumar go to White castle:H- "Hey, what the hell are you doing? K- "I'm trimming my pubes" h- "Why are'nt you doing this in YOUR room?" K- "Cause the mirror 's in here. Hey check it out, its like a bonzai tree!" Senere: Med halvnake kona: bylla: "what the hell are you doing with my wife?" H&K: "You said we could have sex with your wife!!" B: "I most cirtinally did not!" H&K: "You did!" B: "I did not!" H&K:"YOU DID!" B: "You sure?" H: "You said it!" B: "Haaaaaah, my mistake, but since we're all here, how 'bout a foursome?" Såg Harold And Kumar i går eg det er en av de beste komedjene jeg har sett på lenge Litt OT: "We are all here for a reason" John Lock i lost Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 "Good God, they look so much like the same God damn person, I would say to them: Hey, you want ice cream cone? Both of them say yes." Group X - Mario Twins Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Når Stalin ble spurt om han ville alliere seg med paven: The Pope! how many divisions has he got? Og svaret fra paven, når han hørte dette mange år senere var enda bedre: Tell my son Josef that he will meet my divisions in eternity. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 "Software is like sex, it's better when it's free" - Linus Torvalds Lenke til kommentar
Sweedish Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 "Jeg HATER sitater! Fortell meg hva dere vet." - Ralph Waldo Emerson Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 "shit happens" en klassiker sikkert nevnt før i tråden Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Tja.. Tony.. One should Never underestimate the predictability of stupidity. Adam.. I reject your reality, and substitute my own. Videre.. Ja, dæ er umulig, men jeg har da fortsatt gjort dæ. Ikke minst.. SCENEN ER DÖD! Og helt til slutt.. I am nicht in the condition to fuck! + Music is everybody's possession. It's only publishers who think that people own it. Endret 30. desember 2005 av Nomix Lenke til kommentar
Sweedish Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) "You could slit my throat, and with my one last gasping breath I would apologize for bleeding on you're shirt" - Taking Back Sunday Hehe, double up! Endret 28. desember 2005 av Sweedish Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 "My milkshake brings all the boys to the yard. Damn right. It's better than yours." ~ Oscar Wilde Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) har samlet mine edit: Today, I managed to stabb myself with a fork. gjorde det faktisk... smerte.... i låret! Sitater.txt Endret 28. desember 2005 av AftaBurn Lenke til kommentar
royale Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Fra Pulp Fiction Jules: What does Marcellus Wallace look like?Brett: What? Jules: What country you from? Brett: What? Jules: What ain't no country I ever heard of! They speak English in What? Brett: What? Jules: ENGLISH, MOTHERFUCKER! DO-YOU-SPEAK-IT? Brett: Yes! Jules: Then you know what I'm saying! Brett: Yes! Jules: Describe what Marcellus Wallace looks like! Brett: What, I-? Jules: [pointing his gun] Say what again. SAY WHAT AGAIN. I dare you, I double dare you, motherfucker. Say what one more goddamn time. Brett: He's b-b-black... Jules: Go on. Brett: He's bald... Jules: Does he look like a bitch? Brett: What? [Jules shoots Brett in shoulder] Jules: DOES HE LOOK LIKE A BITCH? Brett: No! Jules: Then why you try to fuck him like a bitch, Brett? Brett: I didn't. Jules: Yes you did. Yes you did, Brett. You tried to fuck him. And Marcellus Wallace don't like to be fucked by anybody, except Mrs. Wallace. Lenke til kommentar
royale Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 og Ezekiel 25:17 Jules: The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee. Lenke til kommentar
royale Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 jeg fant akuratt ut at dette var tråden for sitat, ikke qutoes, ehehe. whatevah Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 jeg fant akuratt ut at dette var tråden for sitat, ikke qutoes, ehehe.whatevah 5348170[/snapback] Heahea, det var dagens! Quote = sitat :!: Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Marines: [chanting] This is my rifle. There are many like it but this one is mine. My rifle is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my rifle is useless. Without my rifle I am useless. I must fire my rifle true. I must shoot straighter than my enemy, who is trying to kill me. I must shoot him before he shoots me. I will. Before God I swear this creed: my rifle and myself are defenders of my country, we are the masters of my enemy, we are the saviors of my life. So be it, until there is no enemy, but peace. Amen Den og mannen i hellikoptetet med maskingeværet som skriker "GET SOME GET SOME AHAHAH GET SOME GET SOME" I rundt 5min Begge fra : Full Metall Jacket Edit : And of course the signature. Endret 28. desember 2005 av J@cob Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 "My milkshake brings all the boys to the yard. Damn right. It's better than yours." ~ Oscar Wilde 5346500[/snapback] Hømhøm, var det en slags antydning om at folk siterer ting den de sier de siterer aldri har sagt? Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Idag kollega i lunsjpausen @ jobben: "Allt var bedre på 50 og 60 tallet, homsene var i skapet og negrene i afrika..." Nei er verken homofob eller rasist var bare måten han sa det på som gjorde det hele hysterisk artig Stalin hadde og endel slagere The death of one man is a tragedy, the death of millions is a statistic! The pope? How many divisions does he have? (Said sarcastically to Churchill) -Joseph Stalin Og en hauuug fra div. sanger som jeg ikke gidder å nevne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 The best is yet to come... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå