dimiles Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 *mumle noe om hatt* dessuten er det den versjonen jeg har hørt! så det så! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 *mumle noe om hatt* dessuten er det den versjonen jeg har hørt! så det så! *mumle noe om intelligens* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 *mumle noe om intelligens* *mumle noe om å ikke bry seg* Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 "Ja, kvinner er jo blodsugere....Dracula var ingen mann" Av en jeg kjenner. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Programvare er som sex;det er best når det er gratis. Okei, litt på kanten er den.. Kommer tilbake med en fresj en senere. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Har en annen bra sitat: Sykepleiere under 2. Verdenskrig under slaget om Bastonge. Syke Pleier 1 til 2. syke pleier: "Hey! how come you got so many wouded people? Aren't we evacuating anybody? SP2: "haven't you herd? SP1: "I haven't heard a damn thing" SP2: "they've got us surrounded, the poor bastards" Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 "This aint no freakin dead n.igger storage" (nesten sånn omtrent iallefall) - Pulp Fiction. edit: Av og til er sensur upassande.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 "I'm not a slave to a God that doesn't exist" Marilyn Manson Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 75 years old and the little guy still salutes me in the morning... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Me fail enlish? thats umpossible! Ralph Wiggum "why dont you make like a tree, and get the fugg outahere!!!" b00nd0ck zaints Lenke til kommentar
farke Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 "Well hello Mr Fancypants! I got news for you buddy: you ain't leading but two things right now, Jack and Shit - and Jack left town." -- Ashley J. "Ash" Williams, Army Of Darkness Lenke til kommentar
Term Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 " Live fast - look alive - Die hard " Eller som jeg liker å si om ting: "shit happens" Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Den tyske filosofen Nietzsche kom med utsagnet: "Gud er død" -Nietzsche Når Nietzsche selv døde kunne man lese mange plasser: "Nietzsche er død" -Gud Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 "52 millioner her, 52 millioner der.. det blir penger av sånt" Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 se sigg sier jeg bare... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Rart at ingen har nevnt denne: He`s dead jim.. Ifra ST-TOS Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 *mumle noe om intelligens* *mumle noe om å ikke bry seg* *Mumle noe om bunping* Lenke til kommentar
RIP Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 "The brightest flame burns quickest" -Metallica "There is no replacement for displacement" -Drag racers "Its a small step for me, but a giant leap for mankind" -Neil Armstrong "I love you sarge" -Starcraft "åh, du er så sarkastisk jørgen!" -intern "You - me?!, you - me?!, you - me?!" -Jim Carey, Saturday night live "The grass is always greener on the other side" -xxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå