wehee Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 The surest sign that intellegent life exist elsewhere in the universe, is that non of it has ever tried to contact us... Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 "Football`s not a matter of life and death, it`s more important than that" Lenke til kommentar
royale Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 "Dont worry...be happy!" - Bob Marley Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 "One cannot make omelet without breaking some eggs" Jeg tror det var Lenin som sa det.. Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 "Etter et glass, kjenner jeg ikke mer!" -vennine Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Det nytter ikke å be for maten, Gud driver ikke med catering. Carl Longhorn Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Veit ikke helt om detta er favoritt sitatet mitt men det er et sitat i det minste ^^ Sitatet: "Programming is like sex. One mistake and you have to support it for the rest of your life" ganske morsomt i grunn Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Give Peace A Chance - Lennon Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Libertate tu-temet... Ex infernis Fra Event Horizon Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 "I morgen er den neste dagen i resten av ditt liv" - Meg ? Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 "De unge vil dø som en helt. De gamle vil leve evig (elns)" - ukjent "ingen har rett til å ta liv eller å dømme. Hvem bryr seg om rettigheter?" -meg Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 "Leela save me! ...and yourself I guess... and my banjo! and fry!" -Bender "I'll save me!" -Bender Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Når du tar opp futurama: "I like your style, Fry - you remind me of a young me, not much younger mind you, perhaps even a couple years older." Zapp Brennigan "I've seen things you people wouldn't believe: attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in the rain... Time to die." Endret 16. mars 2005 av Den Røde Tsar Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) "hakuna matata"(ingen bekymringer) - timon og pumba A light in the black.... or yust a fear of the dark. - vokalisten iron maiden rock in rio konsterten EDIT: husker ikke hva vokalisten heter, en har det i fingertuppene lol Endret 16. mars 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Kill Buljo - "De tok fra han alt han eide og forlot han som død, han var da F.AEN ikke dau!!" - "Vi kan gå ut ifra at Jompa Tormann sjøl drepte heile familien sin." "Ekke det litt rart da? Han har sjøl blitt skutt fire ganger i hodet" - "Doktor, eg har så ondt i armen min" "Jah, skli av dæ trusa så tar vi en titt" - "Du trudde vel ikke at det her sku gå vel?" "Veit du, en stund trudde eg faktisk det. Men da va eg f.aen ikke mye edru" Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Fuck Batman & Robin, I'm robbin' with a bat, man/ Fuck beavis, I get nothing but head/ Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 "Roses are red, violets are blue, i will fuck you with a rake" bash.org elns Lenke til kommentar
combatkenneth Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 War does not decide who is right, but who is left. vet ikke hvem som har sagt det er vel ikke mitt favorittsitat men liker det. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 "I was born a genious, but education ruined me." - Ukjent "Don´t worry, be happy" -Bob Marley Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 "Jeg elsker livet, livet elsker meg" AV RIPZ COPYRIGHT FFS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå