FpsStu Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 (endret) Hva er ditt favoritt sitat? Mitt er: "Thats is a very discrimminating way to talk about these bitches!" Ali G In tha house *Emnefelt forbetra av moderator* Endret 26. april 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Samme film (ali g: indahouse) "Issi' cuz i is black?" Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Tja, Albert Einsteins; "I do not know how World War three will be fought, but I do know that World War Four will be fought with sticks and bats" er vel en av favorittene Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Fra "Scarface" "You wanna f.u.c.k with me? Okay. You wanna play rough? Okay. Say hello to my little friend! " og "This is paradise, I'm tellin' ya. This town like a great big p.u.s.s.y just waiting to get fucked" Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Har egentlig aldri tenkt over.. Men jeg liker broderen sin t-skjorter.. "Two beer! Or not two beer! Shakesbeer" Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Husker ikke hvilken film: "If you f.uck me I F.UCK YOU" "If you mess with me I MESS with you" EDIT: Første til K-DoG og tadcomp sin er også dritbra. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Dont do to others what u dont want others to do to you. Eller noe. Tror det er kristen men høres bra ut da :smile: Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 "Ungdommen nå til dags er late og eier ikke respekt for lov, orden og de gamle. De har beina på bordet, slenger søtsaker rund seg og reiser seg ikke når eldre personer kommer inn i rommet" -Sokrates for 2500år siden ps: ikke helt korrekt sitat i og med at jeg er litt glemsk/rotete Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 se sig. (nei, ikke "selger vannkjølt p4-maskin") Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 se sig. (nei, ikke "selger vannkjølt p4-maskin") Den der bør du snarest fikse på, for det er ikke tillatt å reklamere i forumet eller drive kjøp/salg. -moderator yummy- Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Fra Bad Taste: There's no glowing fingers on these bastards! BTW. Bad Taste er kanskje den feteste filmen som er laget gjennom tidene! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 No Risk No Fun! Det klarte onkel prestere å si da vi satt å pilsa i Tyskland. Hehe Beste var da han var i Norge så klarte han ikke å fatte hvordan Nordmenn klarte å drikke det dritet ( da mente han hjemmebrent ) heheh Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg tenker, ergo er jeg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 "Jeg er ikke sta, bare jævla glup!" & "hobbit motherfuckers, no guts, no glory , riot! My generation sucks!" Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 "Music is a moral law - it gives wings to the mind, A soul to the universe, Flight to the imagination, A charm to sadness, A life to everything." - Plato Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 QED (quad erat demonstrandum) = hvilket er bevist Veni, Vidi, Vici = jeg kom, jeg så, jeg vant (Cæsar?) Moderne versjon av siste: Veni, Vidi, Visa = Jeg kom, jeg så, jeg kjøpte. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Når Stalin ble spurt om han ville alliere seg med paven: The Pope! how many divisions has he got? Og svaret fra paven, når han hørte dette mange år senere var enda bedre: Tell my son Josef that he will meet my divisions in eternity. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 [rette på yummy]veni, conti vici[/rette på yummy] hvertfall den jeg har hørt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 [rette på yummy]veni, conti vici[/rette på yummy] hvertfall den jeg har hørt [rette på DiMiles]veni. vidi, vici[/rette på DiMiles] ikke så eplekjekk neste gang nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå