Rianna Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Vel har ett stort problem..samboern's tlf har klikket: 1. Tastene vil ikke fungere 2. Får slått av tlf 3. Slår på tlf 4. Tasten fungerer fortsatt ikke, får ikke tastet pin 5. Prøver å taste pin, får beskjed om at tastlås er på :o :-? Nå vil ikke telefonen slå seg av, men når jeg tar av batteriet og setter det på igjen da får jeg slått den på..men siden tastene ikke vil fungere så får jeg ikke tastet pin. Får av og til opp bilde av en nøkkel, og av og til bilde av nøkkel og beskjed om at tastlås er på...javel...forvirret enda? Jeg skal taste pin kode men tastene reagerer ikke..men jeg får beskjed om at tastlås er på...noen som har opplevd dette? Er jo helt sykt syns jeg..og så blir jeg så :x Vet jeg gjentar meg en del i det jeg har skrevet.. Noen som kan hjelpe??? Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Ta den med til butikken, du Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Kjøpte den hos thorn..så det er letter sagt en gjort å ta den med til butikken...må enten til kristiansand eller skien. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Den er jo tydeligvis ganske skrudd, så jeg tviler på at det er noe som kan rettes på, sånn helt uten videre. - I hvertfall av oss ufaglærte. Heldigvis burde du ikke få noe problem med å bytte den ettersom du hadde kjøpt/leid den hos Thorn. Du bør nok ta og ringe dem. ps: Håper ikke dette er et utbredt problem... Fikk t68i for et par dager siden. Fornøyd så langt. Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Kunne heldigvis levere den hos en lokal forretning...så da får jeg håpe de finner uta feilen der og fikser den. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Forresten: Har du forsøkt å trykke på "c" og "yes"? AKA slå av tastelåsen? Regner med at du har det, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Har selvfølgelig det. Dessuten kommer det "tastlås på" når jeg skal trykke pin koden.....og det er jo ikke mulig å tastlåsen på da...egentlig... Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Joda, det er fullt mulig. Tastlåsen kommer på hos meg, hvis jeg slår på mobilen, men glemmer å taste PIN-koden innen tidsfristen for at tastelåsen går på automatisk. Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Jaja..men nå fungerte ikke tastene når tlf var på..fikk ikke av tastlåsen (trykket riktig ja). Tok ut batteriet, satt det på igjen, slo på telefonen...tastet med en gang pin koden..null reaksjon...tryket mange ganger før jeg fikk beskjed om at tastlås var på...fikk kun slått tlf på..skulle jeg slå den av måtte jeg gjør det ved å ta ut batteriet. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg var borti noe lignende en gang, men jeg kom meg inn på telefonen etter hvert. Minnet på telefonen var da helt stappfullt og jeg slettet da en del og har ikke hatt noen problemer i ettertid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå