Docal22 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hei! Tenkte å koble to prosjektorer til min bærbare datamaskin, men er ganske blank når det gjelds slik, så spør rett og slett om det er mulig? Trenger jeg noe fancysmancy fiksfaks for å få ordnet det? Lenke til kommentar
HFidelity Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Regner med du har tenkt til å vise det samme bildet på begge to? Y-Split Endret 22. november 2011 av HFidelity Lenke til kommentar
Docal22 Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Riktig Jahaja. Så det er eneste mulighet? Altså, takk for forslaget ja! Lenke til kommentar
Deadalus Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Tror nok ikke den kabelen løser dine problemer. Du trenger nok en splitter , http://leteng.no/Avdeling/Forsiden/AV-Splitter/VGA/XGA/UXGA/Kramer/Kramer-Splitter-1-2-XGA-EQ-Level-AC-DC-VP-200xln.aspx Lenke til kommentar
Docal22 Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Å daa gikk prosjektet til h... Skal ha det til fredag skjønner dere :O Lenke til kommentar
Docal22 Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Så det går ikke å kjøre en prosjetor f.eks gjennom USB og en gjennom VGA? Spør så får du svar osv osv.. Lenke til kommentar
Docal22 Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Og jeg tar opp igjen tråden. På den projektoren jeg har nå så står det SUB OUT på en vga-utgang. Kan jeg rett å slett koble ny VGA-kabel i den og linke til en projektor nummer 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå