heltnaldo Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hei! Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal begynne med å beskrive problemet mitt, men jeg forsøker! Her er litt av koden jeg kjører: while($rres = mysql_fetch_array($sqlres)) { $objekt = $path.'?s=prospekt&i='.$rres['id2']; $onr = $rres['onr']; $adr = $rres['adr']; $adr = utf8_encode($adr); cl('rad'); echo '<a href="'.$objekt.'" target="_blank">'.$adr.'</a>'; cl('antall'); echo $rres['count']; lukkdiv(); //antall echo '<div style="float:right;margin-right: 100px;">'; echo $onr; lukkdiv(); lukkdiv(); //rad } Det jeg ønsker er å legge til en lightbox på alle "echo $res['count'];" som viser annen informasjon som skal hentes fra en egen SQL. Planen foreløpig er å utvide koden sånn her: while($rres = mysql_fetch_array($sqlres)) { $objekt = $path.'?s=prospekt&i='.$rres['id2']; $onr = $rres['onr']; $adr = $rres['adr']; $adr = utf8_encode($adr); cl('rad'); echo '<a href="'.$objekt.'" target="_blank">'.$adr.'</a>'; cl('antall'); echo $rres['count']; lukkdiv(); //antall echo '<div style="float:right;margin-right: 100px;">'; echo $onr; lukkdiv(); lukkdiv(); //rad //LEGGE TIL DIV SOM SKAL ENDE OPP SOM LIGHTBOX, MED EN IFRAME (f.eks. test.php?id=12345) } Det jeg trenger å vite er hvordan jeg skal få satt den riktige ID'n i parameteret i iframen. Jeg henter allerede IDn i SQL'n som kjøres lengre oppe.. Spør om dere trenger mer info.. er beklageligvis ikke spesielt dyktig på å forklare problemstillingen.. Håper på hjelp her! M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå