Gå til innhold

Mobil med 4g og usb3

LMH1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke?

Jeg syns det er litt rart, hvis det finnes mobiler til 6000 kr, men de ikke støtter USB3 eller 4g?

Da begynner jeg å lure på om dagens mobil vil leve lengere en nettbrett, muligens de er mere oppdaterte?

For min del er det ikke så viktig med god mobil, har bare LG GD510 fikk lyst på en billig og nyere. Nå funger mobilen fint å koble til en laptop, og surfe på internett. Men hastigheten er ikke noe å kunne erstatte mobilt bredbånd, kamera er vel kanskje under middels i dag, men fult brukbart ennå.

Er blackbery å anbefale? Som sagt foretrekker jeg ikke google basert, vet ikke om google lagrer alt jeg gjør på mobilen, men for sikkerhetskyld velger jeg noe annet.

Hvordan er det med firmware oppdateringer? Det funger dårlig på min mobil?

Fikk lyst på iphone4s , men operativsystemet er lite tilpasset, opera, firefox er neppe enkelt å installere.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Iphone 4/4s har ikke støtte for 4g nettverket såvidt meg bekjent

Blackberry har ikke annonsert noe mobil med støtte for 4g nettverket enda

Da gjenstår valget om du vil gå for et merke som fronter google sitt Android OS eller ikke . der er det mobiler med støtte for 4g/LTE rett rundt hjørnet.

Apple har sagt at de ikke vil komme med iphone med støtte for 4g nettverket før nettverkene rundt om i verden er rikelig oppgradert, så det kan jo ta sin tid. Profitt er vel et lite stikkord

Når det gjelder hvorfor teknologien ikke er kommet til mobiler enda, så kan det nok ha seg i at de er relativt nye begge to. 4G/LTE nettverket er ikke bygd ut noe særlig på verdensbasis enda, så det vil ikke lønne seg å lansere en mobil nå som støtter 4g nettverk, da fåtallet i verden kommer til å kjøpe det( apple tankegang ). så vil også produksjonskostnader komme inn i bildet her

Endret av Lumpness
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...