Grøgger Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Haha, kreativ idé da. Hvis noen her på forumet hyrer ham inn vil jeg høre alt! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 burde tatt seg bedre betalt enn 100kr timen Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Interdasting. Dette må jeg sjekke ut! Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Leie han, skyte han på en server hvor friendly fire er på, klage over at han gjør en dårlig jobb. Endret 22. november 2011 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
fenele Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 ............................................________ ....................................,.-'"...................``~., .............................,.-"..................................."-., .........................,/...............................................":, .....................,?......................................................\, .................../...........................................................,} ................./......................................................,:`^`..} .............../...................................................,:"........./ ..............?.....__.........................................:`.........../ ............./__.(....."~-,_..............................,:`........../ .........../(_...."~,_........"~,_....................,:`........_/ ..........{.._$;_......"=,_......."-,_.......,.-~-,},.~";/....} ...........((.....*~_......."=-._......";,,./`..../"............../ ...,,,___.\`~,......"~.,....................`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-" ............/.`~,......`-...............................\....../\ .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__ ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-, .....`=~-,_\_......`\,.................................\ ...................`=~-,,.\,...............................\ ................................`:,,...........................`\..............__ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................_\..........._,-%.......`\ ...................................,<`.._|_,-&``................` 5 Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Vet ikke hva som er verst. At noen faktisk selger denne tjenesten, eller at det vil være folk som kommer til å benytte seg av den.De som benytter seg av den. Hvis det fungerer er det jo en grei måte for andre å tjene kjappe penger.Ikke grei, men geinal måte. Men igjen kan jeg ikke tenke meg at folk virkelig vil gå for noe så "low" som og hyre en liv vakt ingame. Og hvis du virkelig er så elendig at du ikke klarer å gjøre noe selv, og er avhenging av at noen hele tider er med deg. Er det like så greit at du bare legger fra deg stikka å finner på noe annet.(eller finne deg venner som du kan spille med) Er en god del folk i WOW some blir med på random dungons og baserer seg på at de andre skal berge dem. Om du får flere av disse sammen blir det litt amatøraften :o) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) For mange er poenget med skytespill å bli god i dem. Samtidig så er det slik folk har forskjellige mål for spillingen, noen vil bare ha det gøy og det er ingenting galt i dette. Egentlig litt rart at dette må presiseres, da det burde si seg selv. Endret 22. november 2011 av Avien Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 En tjeneste som tilbys til de som vil ha det. Enkelt og greit. Et artig konsept, egentlig. Ser for meg at det er innmari greit å ha i spillmoduser hvor en mister anledning til å beskytte seg selv, som å holde et flagg eller ta over et område. Dog, hva har man venner for.. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Er det ikke det kompiser er til? Lenke til kommentar
neppestad Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hvis man er så dårlig i skytespill, så burde man vel kanskje holde seg til noe annet? Men, kudos til han karen som faktisk prøver dette. Joda, men noen syns det er kjekt med spill, selv om de gjerne ikke er like gode som andre. 1 Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Kanskje jeg skal starte min egen side for PC spillere, så kan jeg beskytte de Lenke til kommentar
Eraze Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Unødvendig. Skaff deg heller en skikkelig venn, han er også gratis! Lenke til kommentar
Nator Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hvis man er så dårlig i skytespill, så burde man vel kanskje holde seg til noe annet? Men, kudos til han karen som faktisk prøver dette. Bedre enn at de tyr til cheats Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hvis man er så dårlig i skytespill, så burde man vel kanskje holde seg til noe annet? Men, kudos til han karen som faktisk prøver dette.Hvorfor burde man holde seg til noe annet om man er dårlig?AtW Jeg har selv aldri vært særlig god i skytespill, så jeg ga opp hele sjangeren. Orker rett og slett ikke å bruke tid på å tape. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Jeg har selv aldri vært særlig god i skytespill, så jeg ga opp hele sjangeren. Orker rett og slett ikke å bruke tid på å tape. Dagens ungdom ^^ Endret 12. desember 2011 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå