Odesseiron Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Da kan du hyre en digital livvakt til å ta kuler for deg. Les hele saken Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hahaha, rimelig spesielt! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Kan han trøste meg når vi taper? 7 Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hahahahaha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Because he's the hero Gaming deserves, but not the one it needs right now…and so we'll hunt him, because he can take it. Because he's not a noob. He's a silent gamer, a watchful protector…a Pro Gamer. Kult da Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hvis man er så dårlig i skytespill, så burde man vel kanskje holde seg til noe annet? Men, kudos til han karen som faktisk prøver dette. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Vet ikke hva som er verst. At noen faktisk selger denne tjenesten, eller at det vil være folk som kommer til å benytte seg av den. 4 Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Vet ikke hva som er verst. At noen faktisk selger denne tjenesten, eller at det vil være folk som kommer til å benytte seg av den. De som benytter seg av den. Hvis det fungerer er det jo en grei måte for andre å tjene kjappe penger. Lenke til kommentar
KiX Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Vet ikke hva som er verst. At noen faktisk selger denne tjenesten, eller at det vil være folk som kommer til å benytte seg av den.De som benytter seg av den. Hvis det fungerer er det jo en grei måte for andre å tjene kjappe penger. Ikke grei, men geinal måte. Men igjen kan jeg ikke tenke meg at folk virkelig vil gå for noe så "low" som og hyre en liv vakt ingame. Og hvis du virkelig er så elendig at du ikke klarer å gjøre noe selv, og er avhenging av at noen hele tider er med deg. Er det like så greit at du bare legger fra deg stikka å finner på noe annet.(eller finne deg venner som du kan spille med) 1 Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hvis man er så dårlig i skytespill, så burde man vel kanskje holde seg til noe annet? Men, kudos til han karen som faktisk prøver dette. var det første jeg tenkte også - om man har en reddende engel, vil man da kunne utvikle seg til en bedre fps-spiller? er nok bedre å holde seg til kabal og ludo... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Synest dette var ein morosam ide. Han kunne ha vakta på meg med eit riot shield medan eg sitt med 'lamer sko' på - og kosar meg i eit hjørne. Morosam sak! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hvis man er så dårlig i skytespill, så burde man vel kanskje holde seg til noe annet? Men, kudos til han karen som faktisk prøver dette. Hvorfor burde man holde seg til noe annet om man er dårlig? AtW 1 Lenke til kommentar
Erochian Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ser folk spør "hvorfor?". Per i dag er det vel ett litt feilstilt spørsmål. Det riktige spørsmålet er: "Hvorfor ikke?" Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Dette blir for dumt Dårlig i skytespill?Ikke spill da for pokker`n,det eller øv deg og bli god Jeg er dårlig i forball,men det betyr ikke at jeg leier en proff til å spille for meg Jeg er dårlig i det fordi jeg ikke liker fotball,så vet du hva,da spiller jeg ikke... Endret 22. november 2011 av ArkArk Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Spill er for morro, folk som tar det seriøst bør finne seg en annen hobby. Ser ikke noe galt med dette, men hadde ikke orket å gjøre noe slikt for 50kr halvtimen, hadde det nå vært 500kr timen så skulle jeg ha vurdert det. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Synes dette høres vanskelig ut i praksis. Da den essesielle delen for å få dette til å fungere er å ha et god lagarbeid og det er vanskelig å få når man aldri har spilt sammen før. Men artig at han har startet dette, kunne godt tenkt meg å prøvd dette selv, det å være livakt, ikke nooben :!: Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg har en venn som suger i battlefield. Han spiller fordi han har det gøy uansett. Han løper rundt med RPG, prøver å snipe med RPG. osv osv. Ting som HAN synes er morro. Man må ikke synes det er kjedeligt dersom man er dårlig! Som ATWindsor hintet til 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Great. Enda en "betaler du så blir du bedre" tjeneste. Fokuset rundt spill dreier seg nå bare om penger og ære. Savner tiden der man faktisk spilte for å ha det gøy. Blir jo ikke akkurat kjempe fair om 90% av idiotene online flyr rundt med en egen bodyguard.. Idiotisk opplegg. Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 vet ikke om jeg skal le eller gråte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå