Gå til innhold

Ned 20 kilo, så stopp. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Testa du karbing i helga? *piske piske*

Jada, hadde planlagt alt, jeg! ...helt til jeg fikk tannverk fra helvete, ikke sov på to dager og blir svimmel av smerte hver gang jeg får puls høy nok til at det dunker i tanna. Så nå venter jeg på å få rotfylt faenskapen på tirsdag, og er fit for fight til helga igjen. Og det passer veldig bra, for da er det juiebord. :D

Er veldig gira på det her, altså. Lover å komme tilbake med resultatene ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tannverk ja, verre enn å føde og NESTEN verre enn sjøverk... :p

Har selv tannverk ATM og trening/kosthold er ikke så høyt prioritert for å si det sånn...

MEN, det er det som skjer mellom byttår og jul og ikke det som skjer mellom jul og nyttår som har noe å si... ;)

Lenke til kommentar

True story. Når man har tannverk er det viktigst å overleve den neste timen. Alt annet er glemt for lenge siden. :p

Jeg får grisedårlig samvittighet, da. Tror jeg har lagt på meg i helga uansett, for jeg har spist litt i overkant mye lettvint mat fordi jeg har vært så innmari dårlig.

Men du har helt rett. Jeg tror ikke det spiller all verdens rolle hva jeg gjør resten av året, så lenge jeg kjører på med full guffe fra nyttår. I januar skal jeg også begynne på Krav Maga, og satser på at det vil få fart på både treningsgleden og effekten. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...