Jon-Leo Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Vifta på pcen min bråker en del og høres generelt ikke frisk ut. Jeg tankte derfor å bytte den ut hvis det jeg finner en ny en. Dette er ikke en tenperaturgreie da vifta generelt bråker, selv etter at jeg har åpnet pcen og fjernet alt støv er det en del. Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg ny? Det er min vifte på bildet under. Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hadde samme prob. med en F.S. Lignede type vifte. Vifta var av kurrant merke , men modellen var kun til akkurat den maskina. Fant ikke noe rimelig passende alt. så jeg kjøpte 2 stk. mini vifter for 5 VDC og loddet disse til USB på HKet. Mulig du kan bruke tilkoblingen til vifta di. Jeg satte inn 2 slike : http://no.rs-online.com/web/p/axial-fans/0191856/ Samme nettside har sentrifugalvifter slik du har , men ikke små nok tror jeg. Nå høres maskina ut som om et lite jetfly starter, men jeg bruker den kun til spesielle ting så gjør ikke så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå