Odesseiron Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Det kritikerroste rollespillet er på vei til iPhone og iPad. Les hele saken Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Chrono Trigger er helt fantastisk! Fungerer utmerket på snes emulator til PC og Android også. Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Blir det ikke litt feil å si at "Chrono Trigger blir bærbart" for så å poengtere at det er utgitt på Nintendo DS? Sist jeg sjekket var den temmelig bærbar av seg. 1 Lenke til kommentar
TheSnidr Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Håpløst med forskjell i oppløsning på ingame grafikk og menysystem! Spillet selv er jo bra, men har ikke behov for det samme spillet på alle mine elektroniske duppeditter Lenke til kommentar
Varm Saus Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 wru Final Fantasy? Digger CC men, hadde vært knall om de portet noen klassikere fra FF-serien også. FF VII hadde vært enestående. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Flott at nye generasjoner får oppleve Chrono Trigger Fantastisk Spill. Fikk faktisk veldig lyst og laste inn savegamen min og spille videre nå Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 wru Final Fantasy? Digger CC men, hadde vært knall om de portet noen klassikere fra FF-serien også. FF VII hadde vært enestående. Det har de! Final Fantasy 1-3 er iallefall på Ipad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå