Gå til innhold

[Løst] Kjøpe "ustøtta" raske brikker til overklokka system

entername

Anbefalte innlegg

Hei

Eg har planer om å overklokke pc-en min snart når eg får på plass vannkjøling.

I den anledning vil og minne bli overklokka, men sidan eg er litt lat av meg tenkte eg det ville vere ein god ide å kjøpe minnebrikker som tålte dei hastighetene eg forventar å ende opp med etter overklokkinga (rekner med det blir rundt 1800 til 1900MHz).

Eg lurte eigentleg berre på kva andre meiner om ein slik løysing. Om eg kan kjem eg jo sjølvsagt til å redusere CL instillingane på brikkene.

Dei minnebrikkene eg har sitt på til no er Corsair Vengance 3x12GB 2000MHz. Den eine 4GB brikka blir til overs, men eg kan sikkert finne eit bruksområde til denne seinare. Eg har forsøkt å finne 2x4GB sett som opererte på omlag 1800MHz ettersom det er omlag der eg trur frekvensen ender opp, men eg fant ingen som var gode med tanke på CL i forhold til pris.

Er dette bedre enn å kjøre 1600MHz brikker for so å overklokke dei? Eg tenker at med for raske brikker slepp eg å køyre på med meir strøm for å få dei til å virke stabilt på høgare frekvensar. Det er og greit å vete at minnebrikkene ikkje seier stop når eg skal overklokke alt det andre uansett.

(Om dette er eit spørsmål som burde ligge i overklokkingstråen so er det berre å sei frå so skal eg flytte det, eventuelt kan moderator flytte i vei om dei føler for det)

Takker på forhånd for alle konstruktive tilbakemeldingar.

Eg har forresten eit Crosshair IV Formula HK med ein Phenom II X4955 CPU.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På en Phenom II X4 er det null poeng å øke minnefrekvensene, stram timgingene inn er laaaaaaaaaaaangt lurere. Dessuten har du en Black Edition, da trenger du ikke røre FSBen for å overklokke.

Sørg heller for å øke CPU-NB til et sted mellom 2400 og 2600 MHz, det er nemlig denne som er grensesnittet mellom RAM og CPU.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde tenkt å gå so langt eg kom med multiplier deretter køyre på med FSB.

Brikkene ender nokk opp med å bli litt overklokka uansett, men har du då nokre gode forslag til brikker som har lave timings? Har hatt svært dårlige erfaringar tidlegare med at brikker som er opgitt med lave timings via Intel XMP ikkje klarer å køyre på samme timing med Phenomen min. Blir då sabla vanskelig og handle sidan alle oppgir Intel XMP timings.

Eg såg forresten at NB multiplier var raud i AMD Overdrive og sto på 0 (altso sjølve sliden sto på 0). Alle andre valg var kvite og stilt inn på default, er dette normalt? skulle tru eit so avansert hovedkort som Crosshair IV Formula lot meg stille på alt av sånne ting?

Lenke til kommentar

Det har ingenting med minnebrikkene å gjøre, Phenom IIs minnekontroller er rett og slett ikke god nok for å kjøre såpass lave timings...

Om du er interessert i å bruke mer penger på dyrt minne er du bedre tjent med å kjøpe en 2500k med hovedkort, prislappen blir ikke stort større og fordelene blir langt større.

Kort sagt: drit i timings og hastighet inntil du når 4000 MHz Core og 2400MHz CPU-NB. CPU-NB er ikke NB. Raskere RAM gir kanskje 1-2% bedre ytelse og koster fort 800 kr for et greit sett med 4GB

Lenke til kommentar

Det forklarer jo ein heil del.

CPU-NB er ikke NB

Kva meiner du her? Er ikkje "CPU NB multiplier" i AMD Overdrive det du snakka om (Eventuelt kva er forsjellen på dette og det du snakka om?). Kva heiter i so fall dette i BIOS dersom eg må leite det fram der?

Beklager at det her utvikla seg til å bli ein runde av tusen spørsmål, men eg er som sagt Intel fanboy og har vert det lenge so eg kan lite om korleis AMD prosessorane virker.

Lenke til kommentar

Det forklarer jo ein heil del.

CPU-NB er ikke NB

Kva meiner du her? Er ikkje "CPU NB multiplier" i AMD Overdrive det du snakka om (Eventuelt kva er forsjellen på dette og det du snakka om?). Kva heiter i so fall dette i BIOS dersom eg må leite det fram der?

Beklager at det her utvikla seg til å bli ein runde av tusen spørsmål, men eg er som sagt Intel fanboy og har vert det lenge so eg kan lite om korleis AMD prosessorane virker.

Du har funnet rett innstilling der da?

Bare påpeker siden mange finner selve Northbridge-hastigheten, og denne er meningsløs å endre på.

Lenke til kommentar

Det ser ut til at den nemte instillinga i AMD Overdrive er sjølve minnekontrolleren, og ikkje North Bridge chippen. Må ha mange takk for hjelpa. Då er det berre å finne nokre ok minnebrikke i ein tilsvarande ok prisklasse.

Legger ved denne guiden som eg fant, ettersom den forklarte kva tilnærma alle felta i AMD Overdrive faktisk stilte på. Tviler på du treng den arni90, men kan jo hende ein eller anna tullling som meg ser innom emnet og då er den jo fin å ha ;)

Lenke til kommentar

Legger ved denne guiden som eg fant, ettersom den forklarte kva tilnærma alle felta i AMD Overdrive faktisk stilte på. Tviler på du treng den arni90, men kan jo hende ein eller anna tullling som meg ser innom emnet og då er den jo fin å ha ;)

Merk at dette er en guide for den nye FX-serien, som er en gedigen flopp, på Crosshair V Formula. Derfor er den kanskje ikke like relevant for Phenom II og eldre hovedkort uten UEFI.

Lenke til kommentar
Merk at dette er en guide for den nye FX-serien, som er en gedigen flopp, på Crosshair V Formula. Derfor er den kanskje ikke like relevant for Phenom II og eldre hovedkort uten UEFI.

Det stemmer, men no tenkte eg berre på forklaringa til kva dei ulike tinga i AMD Overdrive var. Resten er som du seier ganske unyttig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...