fotogigen Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 en fin novemberkveld. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Fint bilete! Godt komponert med forgrunn, midtparti og bakgrunn. God skarpheit, med fin sløring på havflata. Vakkert ljos, og synlege detaljar i dei mørke partia. Teknisk godt utført. Personleg ville eg tona ned sløringa litt. Trur og eg ville dempa fargane ørlite. Bra dette! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Slikt liker jeg,selv om det ble noe melkehvitt i sløringen...men smaken er jo forskjellig.Godt lys og farger på steinen i forgrunnen;) Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Flott komp, med fine detaljer og flott dybde. enig ang sløringen. regner med du er godt fornøyd med dit nye kamera Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Bra komposisjon og fine farger. Eneste å sette fingeren på er en grønn kant mellom fjell og himmel og om jeg ikke tar helt feil er det cromatisk aberasjon. Bortsett fra den store kontrasten, men tatt i betraktning objektivet du har brukt, forstår jeg ikke helt hvorfor det oppstår her. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Takk for kommentarer, jeg ser den grønne kanten.. Spessiellt på steinen til venstre.. Vet ikke hva som gjør det her.. Første gang dette problemet oppstår med dette objektivet.. Ja jeg er meget fornøyd med kameraet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Et bra bilde med god komp. Liker perspektivet. Litt vel mye sløring kanskje...! 4'er! Lenke til kommentar
Siv Olsen Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Nydelig komponert med en fin dybde i motivet. Liker både fargene og sløringen Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Flott komp og en fin fargeballanse mellom varme og kalde farger. kanskje litt for lang eksponering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg