V. Haugen Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Nå er det dobbelt så mange apps i Marketplace som det var på forsommeren. 40 000 apper til Windows Phone Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hva er fordelingen mellom betal og gratis apper? Jeg tok et par søk og av resultatene var 2 av 3 betalingsapper. Ikke for å glemme at det finnes 0 GPL og liknende lisensierte apper på deres market da disse lisensene er forbudt hos dem... Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Er det noe snakk om WP7 til nettbrett etterhvert? Ser for meg at det kan bli en seriøs konkurent til Android, og er litt usikker på om jeg bør kjøpe før det kommer et nettbrett med WP. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Bra, godtfolk! Jeg skal bidra. Skal du? 1 Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Er det noe snakk om WP7 til nettbrett etterhvert? Ser for meg at det kan bli en seriøs konkurent til Android, og er litt usikker på om jeg bør kjøpe før det kommer et nettbrett med WP. Det kommer ikke WP7 til nettbrett, men Windows 8 blir svært nettbrettvennlig, og som mange har svært god tro på og høye forventninger til. Det kommer også WP8. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ah. Vet du når WP8 kommer, og gjerne når man kan forvente å se nettbrett med dette OSet? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ah. Vet du når WP8 kommer, og gjerne når man kan forvente å se nettbrett med dette OSet? Windows 8 er ventet mot slutten av neste år. Men etter å ha brukt WP7 en bitteliten stund, burde vi ha sett nettbrett med WP også allerede nå. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Sheesh. De tar sin tid altså. En hadde trodd Microsoft skulle ha kommet stormende inn på scenen for lenge siden. Kanskje det blir et Android-basert nettbrett i mellomtiden. Lenke til kommentar
heriksen Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 HD Babes ser ut som en fin app Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Så får vi heller se på antall solgte telefoner, sannsynligvis så er antall apps=antall solgte telefoner. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Så får vi heller se på antall solgte telefoner, sannsynligvis så er antall apps=antall solgte telefoner. Meet Mr. Funny Guys friend: Not Funny. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Så trist å høre. Sikkert 10 000 prompe apps og masse unyttig PISS som alle andre ''markedsplasser har'', men for all del søppel får vi aldri nok av Savner Nokia n900, der 1000 apps var 1000 gode apps =( Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Windows Phone kommer selvfølgelig ikke til nettbrett. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Sheesh. De tar sin tid altså. En hadde trodd Microsoft skulle ha kommet stormende inn på scenen for lenge siden. Kanskje det blir et Android-basert nettbrett i mellomtiden. Nå har diverse sjefer i Nokia og MS hintet om juni/juli, men det er ikke offisielt. Lenke til kommentar
0stepop Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Bra, godtfolk! Jeg skal bidra. Skal du? Nesten helt garantert. Avhengig av arbeidsplassen. De vil selvfølgelig satse på iOS for øyeblikket Lenke til kommentar
0stepop Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Sheesh. De tar sin tid altså. En hadde trodd Microsoft skulle ha kommet stormende inn på scenen for lenge siden. Kanskje det blir et Android-basert nettbrett i mellomtiden.Nå har diverse sjefer i Nokia og MS hintet om juni/juli, men det er ikke offisielt. Håper å anskaffe meg samtlige pga utvikling av apps. Men gleder meg helt klart mest til Win8 nettbrett. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Sheesh. De tar sin tid altså. En hadde trodd Microsoft skulle ha kommet stormende inn på scenen for lenge siden. Kanskje det blir et Android-basert nettbrett i mellomtiden.Nå har diverse sjefer i Nokia og MS hintet om juni/juli, men det er ikke offisielt. Håper å anskaffe meg samtlige pga utvikling av apps. Men gleder meg helt klart mest til Win8 nettbrett. Kommer et nytt W7 brett på nyåret. Blir vel å skaffe det og begynne å teste litt W8. x86 brett, core i5 +++... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Bra, godtfolk! Jeg skal bidra. Skal du? Nesten helt garantert. Avhengig av arbeidsplassen. De vil selvfølgelig satse på iOS for øyeblikket Trist! Hadde det nå enda vært Android... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg