Gå til innhold

Tips med om gave til gutt som liker alt av elektro/tekniske ting

Girly

Anbefalte innlegg

Jeg ser at det er mange flinke folk her med peiling, så da spør jeg:

Hjelp meg? :)

Jeg trenger gavetips til en fyr som elsker alt av elektriske duppeditter og kule saker. Både harddisker, TV, kamera, lyd, kobling, PC, ting til bilen ... ja egentlig alt elektrisk + SPILL (Battlefield 3 og sånt).

Finnes noe kult jeg kan kjøpe han som er garantert suksess? Han har alt liksom.

Prislapp: Max 1500 kroner.

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå sier du jo at han har mer eller mindre alt så det er jo mulig han har noe ala dette og.

Uansett, Synology boksen er et NAS eller sentralisert lagringsboks som brukes til backup av andre maskiner, sentrallagring av filer som filmer og musikk, og da selvfølgelig kan den streame dette til tv, pc eller lignende.

Hvis han har et NAS eller annen form for lagringsløsning så kan det hende han ikke kan se dette på tv'n, derfor en Boxee som er en mediaplayer som kan vise filmer fra f.eks Synology boksen på tv'n, eller streame musikk fra Synologyen mot stereoanlegget eller en pc.

Hvis du ikke har sett slike løsninger i drift så har du også gått glipp av noe, tenk deg hele film og musikksamlingen tilgjengelig i stua rett på fjernkontrollen med full oversikt over alt.

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar

Om han kan programmere kan en Arduino eller lignende være artig å holde på med.

Kan kjøpes hos makershed.com sparfun.com ebay osv

Et gavekort i en av butikkene kan også være en idè. Er mye rart man kan finne der.

Hehe, jeg tenkte nett det samme! Men det er helst hvis han er litt nerdete av seg i tillegg. :)

Har du sjekket ut teknikmagasinet?

Evt en liten medieboks for å koble opp mot TV?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...