Neekita Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg har fått fire STORE blåmerker på legg og lår. Jeg kan ikke huske å ha dunket borti noe som helst. Stemmer det at man kan få blåmerker etter trening uten å ha slått seg? Hva annet kan det komme av? 1 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Du har bare litt lett for å få blåmerker - så det er ofte vanskelig å merke når det skjer - er ikke verre enn det, tror jeg! ...hva annet det kan komme av, lar jeg andre få lov til å svare på! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 ...har du en storebror? I tilfelle, så kan det hjelpe å låse døra til rommet ditt når du går og legger deg. Postet av anonym: b852c583e3728951d8c2a7ab5111bc65 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 HIV/AIDS , blodkreft, lite c vitaminer . listen er lang på akkurat uforklarlige blåmerker. anbefaler deg å ringe legen din så snart som mulig og be om en grundig sjekk . 3 Lenke til kommentar
Neekita Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Såpass. Jeg bør vel ringe legen da, for jeg har virkelig ingen forklaring på hvordan jeg kan ha fått disse. I dag er de enda blåere enn i går og veldig følsom. Lenke til kommentar
whateverw Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Blodpropp. Du er kald og stiv før sola står opp i morra. Eller du kan ringe legevakten fordi der tar dem samtalen opp på bånd og må derfor foreta en vurdering av din medisinske tilstand og ikke bare legen sin timelistetilstand. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg har også fått uforklarlige, svære, vonde blåmerker på beina. Det viste seg i mitt tilfelle å være åreknuter (ja, sånn som gamle kjerringer har) som hadde sprukket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå