mariakvittem Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Strå i soloppgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 En klassiker av motiv dette. Det går på er smak og behag men jeg synes bildet ble vel mye gult i bildet, kan hende det er fordi det er så lyst og at det bare trenger mørknes litt. Komposisjonen er i balanse slik det er nå, men jeg ville fjernet de to bitene av strå som kommer inn i venstre kant, om det gjøres bør bildet samtidig få litt mer på høyre side for å gjenopprette en balansen. Synes bildet også kunne tjent på å unngå eller redusere det lyse feltet helt øverst. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Vakkert i fine farger og lys ellers får du goe tips her av Tjernshaug:) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 I overkant lyst og gult, men jeg liker tanken bak og motivet. 3'er herfra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg