privinius Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hei! Har hatt en skjev Ikea-stol i lang tid nå. Var hos legen, og fant ut at jeg har utviklet skoliose, så tenkte jeg skulle koste på meg en stol. Vil ha noe som varer en god stund, maks pris 2000,-. Jeg sitter veldig mye, så at den er komfortabel er et STORT pluss. Sett litt på http://www.witre.no/kontorstol-ortega_MOD72301194.html, og Office-stolen fra http://www.mamut.net/mobelkjop/shop/. Noen som vet om gode stoler under 2000,- til mitt formål eller har erfaringer med de ovenfor? Mvh Lasse. 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg kan trygt anbefale "Mark" fra Jysk. har hatt denne stolen i snart 4 år og den har ikke mye antydning til slitasje, Jeg har tross alt sittet i denne stolen oppimot 12 timer daglig siden jeg fikk den. Koster rundt 1400 til vanlig men hender den er på tilbud til 1000. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Den er faktisk til tilbud til 600,- nå, så får ta meg en tur bortom Jysk. Takk! 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 600!!! Tror jeg skal dra og kjøpe en i reserve bare for å ha! 1 Lenke til kommentar
privinius Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Har nå montert stolen og er STRÅLENDE fornøyd! Er nok den mest behaglige stolen jeg har prøvd. Takk for tipset, antageligvis hadde jeg nok ignorert Jysk pga. rykter om udugelig kvalitet. 2 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Det er bra Har mista helt telling på hvor mange som har kjøpt den stolene etter min anbefaling.. Men jeg kjøpte uansett en til jeg. Så nå er det backupstol på kottet 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Bra jeg så denne tråden, kontorstolen min faller fra hverandre Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Stikker etter jobb og kjøper en selv ^^ Lenke til kommentar
hightow Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Takk for tipset. Kjøkkenstolen har blitt avløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå